کار برجسته کاری، کار بسیار جالب و زیبایی است که در اصفهان توسط هنرمندان پر ذوق و مهارت این سرزمین انجام می شود و به آن جنده کاری هم می گویند. تابلو قلمزنی برجسته جزو تابلوهای بسیار زیبا و گرانبها می باشد که به منزل یا فروشگاه شما جلوه ی صد چندان می بخشد.

ارائه کننده تابلو قلمزنی برجسته

طرح های تابلو قلمزنی برجسته

طرح های تابلو قلمزنی برجسته کار جنده کاری توسط هنرمندان پر استعداد اصفهانی انجام می شود بدین صورت که از قلم های عاج دار برای این کار استفاده نمی کنند و از پشت به جلو کار ضربه وارد می کنند. و بعضی قسمت ها از جلوی کار به پشت کار ضربه می زنند تا طرح برجسته کاری به درستی انجام شود روی کار را قیر می زنند. بعد به پشت ضربه می زنند تا مانند ضربه گیر عمل کند و بعد پشت کار را قیر می گیرند و قیر قسمت پشت را می کنند. این کار که بسیار وقت گیر طاقت فرسا و در عین حال مهارت زیادی را می طلبد بسیار بسیار زیبا می باشد. البته حائز اهمیت است که جنس این تابلوها باید از فلزی باشد که انعطاف پذیر است و با ضربه خوردن به راحتی شکل بگیرد و خراب نشود. این تابلوهای زیبای اصفهانی کار دست هنرمندان اصفهانی می باشد که هر کسی با دیدن آن ها خواهان داشتن یکی از این تابلوها در خانه را دارد این تابلوها بسیار زیبا هستند و به منزل شما زیبایی خاصی می بخشند زیبایی ای که همراه با کلاسیک بودن و حس زیبای سنتی می باشد.

کار زیبای جنده کاری جزو کارهای زیبا و قیمتی اصفهان می باشد. هنر مند زبردست با ابزار خود طرحی روی فلز بی جان با قلم و چکش می کشد که گویی در باغی پر از گل نشسته ای.

طرح های تابلو قلمزنی نقش های مختلفی هستند از جمله گل و مرغ، بوته­ های گل سرخ یا گیاهان، پرندگان، نقاشی چوگان و غیره. این طرح های زیبا و چشم نواز تلفیقی از هنر سنتی و کار کلاسیک مدرن می باشد. زیبایی این تابلو ها به حدی است که از دیدن آن ها سیر نمی شوید.

فروشگاه فروش تابلو قلمزنی برجسته

فروشگاه فروش تابلو قلمزنی برجسته فروشگاه فروش تابلو قلمزنی برجسته ما آماده استقبال از شما عزیزان می باشد. علاوه بر کیفیت خوب و طرح های زیبا ما شما را با قیمت های مناسب خود شگفت زده خواهیم کرد. شما با دیدن بهترین تابلوها می توانید یک نمونه دلخواه را انتخاب نمایید و خریداری نمایید. علاوه بر خرید حضوری شما می توانید با ورود به سایت ما انواع مختلف و طرح های زیبای این نوع تابلوها را ببینید و انتخاب و ثبت سفارش کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *