شمعدان مسی خاتم کاری معمولا دارای مشخصات زیر است :
شمعدان فلزی کوچک با یک توپ فلزی تزئینی در وسط و یک پایه گرد با یک پد نرم در زیر. ارتفاع 16.5 سانتی متر ، قطر پایه تقریباً. 8.5 سانتی متر ، قطر نگهدارنده شمع 2.1 سانتی متر و بیشتر به عنوان تزئین استفاده می شود. 

مرکز فروش شمعدان مسی خاتم کاری

رنگ شمعدان مسی خاتم کاری

رنگ شمعدان مسی خاتم کاری انسان قرون وسطایی تا حد ممکن از نور روز بهره می برد ، اما در اوایل تاریک زمستان ، او مجبور بود به اشکال دیگری از نور ، که اغلب اوقات از شومینه استفاده می شد ، متوسل شود. در قرن چهاردهم و پانزدهم میلادی ، مشعلهای دودی از چوب رزینی ، که قبلاً برای تهیه نور اضافی در اتاقهای قلعه ها استفاده می شده بود ، به طور کلی محدود به استفاده در مسابقات در فضای باز بودند. شمع های نصب شده در براکت های دیواری ، لوسترها یا شمعدان ها و در مواردی از لامپ های روغنی برای روشنایی فضای داخلی استفاده می شد. شمع های معمولی ساخته شده از قد بلند دارای حصیری بود که نیاز به پیرایش مداوم داشت و با بوی نامطبوع می سوزید. شمع های با کیفیت بهتر ، ساخته شده از موم زنبور عسل و از شمعدان های گلدان خرد شده استفاده می شد ، آنقدر گران بودند که فقط ثروتمندان می توانستند از پس آنها برآیند. 

و مزایای استفاده از فلز مس شامل موارد زیر می باشد: 

1- یک برس مس و براق و برگهای شکل زاویه دار ، زیبایی خاصی به این شمعدان می بخشد. 

2- اندازه و وزن زیاد شمعدان شمعدان باعث می شود که مانند یک گنج مصری به نظر برسد و به عنوان وسایل تزئینی گزینه خوبی باشد. 

3- این شمع های نگهدارنده شمع جلا داده شده و با روکش محکم به پایان می رسند تا از حفظ رنگ و درخشش مس روشن آن جلوگیری کنند. 

تولید کننده شمعدان خاتم کاری مسی

تولید کننده شمعدان خاتم کاری مسی تولید شمعدان خاتم کاری مسی شامل چند مرحله تولید می باشد. که اگر درست انجام نشود رنگ شمعدان مسی ثابت نمی ماند و دوباره نیاز به آبکاری دارد که تولید کننده باید هنگام فروش محصول حتما ضمانت نامه محصول خود را ارائه بدهد. 

یک شمع خیره کننده لوله مس ، ایده آل برای یک قطعه منحصر به فرد در مرکز ، این قطعه از هنر جدول خواهد بود صحبت همه مهمانان شام شما! 

این شمعدان مسی با زیبایی ساخته شده ، جمله ای از طراحی کلاسیک است ، به عنوان جلوه ایی زیبا برای اتاق ناهار خوری و اضافه کردن یک درخشش عاشقانه به اتاق خواب می باشد. 

این شمعدان به عنوان یک اثر هنری زیبا با شمع های سفید ساده ، به عنوان عکس ، یا با چرخاندن شمع های رنگی خود ، یک اثر هنری زیبا است.

هر قطعه توسط لوله کش کریس که در کار مفید خود افتخار می کند ساخته شده است .

این مس با استفاده از اتصالات مس صنعتی خم شده و لحیم شده است تا جلوه ای بی نظیر و منحصر به فرد به آن ببخشد. 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *