عرضه کننده تابلو قلمزنی طرح هخامنشی امروزه منحصر به مغازه های موجود در سطح شهر نمی گردد. زیرا در دنیای مجازی سایت های فروش بسیار زیادی اقدام به فعالیت می کنند که مشتریان می توانند با مراجعه به آن ها، دنیایی از محصولات گوناگون را مشاهده کنند و بعد از انتخاب تابلو قلمزنی آنتیک مدنظرشان است، آن را سفارش داده و به سادگی درب منزل و محل کارشان تحویل بگیرند.

عرضه کننده تابلو قلمزنی طرح هخامنشی آنتیک

نحوه تولید تابلو قلمزنی

نحوه تولید تابلو قلمزنی نحوه تولید تابلوهای قلمزنی به این صورت است که ابتدا به اندازه تابلویی که میخواهید داشته باشید ورق مسی را می بایست برش دهید. سپس این ورق را توسط قلع باید سفید کنید. ورقی که به دست می‌آید را ورق سفید می گویند که دارای موارد کاربرد بسیار زیادی در ساخت تابلوهای قلمزنی میباشد.

پس از انجام این کار پشت ورق حاصل را توسط قیر پر می کنند و اجازه می دهند تا خنک و سفت کردد. استفاده از قیر به ورق سفتی بیشتری می دهد و موجب می‌شود تا ورق در حین کار با چکش نشکند و کج نگردد.

سپس نوبت به انتخاب طرح مورد نظر می رسد. پس از اینکه طرح مورد نظر خود را یافتید، می بایست توسط شابلون آن را روی ورقه مسی ترسیم کنید. طرح های معمولی که برای این تابلوها مورد استفاده قرار می‌گیرند، طرح مرغ و گل می باشد.

در مرحله بعدی استاد قلم زن شروع به قلم زنی نقش های حکاکی شده به وسیله شابلون روی ورقه مسی می کند. این کار با نهایت ظرافت و دقت انجام می شود و به تناسب طرح انتخابی زمان انجام آن متفاوت است.

پس از اینکه کار قلم زنی توسط استاد قلمزن تمام شد، برخی از بخش‌ها را به وسیله دوده سیاه می کنند. این امر موجب می شود که طرح جلوه و نمای بهتری بیابد. به این صورت تابلو قلمزنی حاضر می‌شود و می توانید قاب مورد نظر خود را که دارای تناسب با طرح و مدلتان می باشد انتخاب کنید و این تابلو را درون قاب دلخواهتان قرار دهید تا از گرد و خاک محافظت گردد.

مرکز خرید تابلو قلمزنی مسی آنتیک

مرکز خرید تابلو قلمزنی مسی آنتیک به دلیل این که وبسایت ما طیف بسیار گسترده ای از انواع تابلو قلمزنی مسی را به مشتریان ارائه نموده است، به مرکز خرید آنلاین این کالا تبدیل شده است. ما مفتخریم که زیباترین و باکیفیت ترین تابلو های قلم زنی مسی موجود در بازار را با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت در اختیار مشتریان قرار می‌دهیم تا آنها بتوانند لذت یک خرید خوب را تجربه نمایند و در کمال راحتی و آسایش خرید خود را از ما انجام دهند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *