فروشنده تابلو قلم زنی اصفهان، این محصول را با قیمت بسیار ارزان و منصفانه ای به مشتریان ارائه می کند. این مرکز تمامی محصولات خود را در بسته بندی های مناسب قرار می دهد تا تابلو در هنگام نقل و انتقالات آسیبی نبیند و کاملا سالم به دست مشتری برسد. برای این فروشنده رضایت مشتری همواره در الویت قرار دارد. بنابراین تلاش می کند تا محصولات مرغوب و با کیفیت را به خریدار ، عرضه کند. 

فروشنده تابلو قلم زنی اصفهان

انواع سبک تابلو قلم زنی

انواع سبک تابلو قلم زنی قلم زنی یکی از هنر های اصیل و سنتی ایران است. این هنر از سبک های مختلفی تشکیل شده است که در ادامه به انواع سبک قلم زنی اشاره می کنیم. 

این هنر شامل شاخه های ریزه کاری، برجسته کاری، منبت، مشبک، عکسی، قلم گیری و … می شود. هر کدام از این سبک ها، طراحی و ابزار خاص خود را می طلبد.

سبک برجسته کاری که به آن سبک ریزه قلم و زمینه پر نیز می گویند، یکی از روش های پر طرفدار و دارای ظرافت بسیار است. در این سبک هنرمندان طرح اصلی را با ریزه کاری ها و ظرافت بسیار، بر روی ماده زمینه ای که می تواند نقره، مس، برنج، آهن و … پیاده می کنند و از به هم پیوستن طرح های ریز، یک طرح بزرگ و کلی ایجاد می شود.

در سبک برجسته کاری بر پشت ظرف یا صفحه اصلی، یک لایه قیر قرار داده می شود و با استفاده از چکش و قلم، طرح های مینیاتوری و سنتی زده می شود. 

سبک قلم گیری شامل دو روش می باشد. در روش اول طرح ها با ضربات چکش و در روش دوم طرح ها بدون استفاده از چکش بر روی تابلو جای می گیرند.

قیمت تابلو قلم زنی اصفهان

قیمت تابلو قلم زنی اصفهان قیمت تابلو قلم زنی به عوامل مختلفی بستگی دارد. این محصول در ابعاد و طرح های مختلف تولید و به بازار عرضه می شود. به طور معمول تابلو های پرکارتر، قیمت بیشتر و گران تری دارند. 

جنس مواد استفاده شده در تولید تابلو نیز بر روی قیمت آن اثر گذار است. برای مثال در صورتی که طراحی تابلو بر روی ورق نقره انجام شده باشد، قیمت تابلو بیشتر می باشد. هم چنین مدل های ظریف تر و جدید تر، گران قیمت تر هستند.

شرایط بازار نیز بر روی قیمت اثر گذار است. برای مثال در بخش های خاصی از سال به خصوص در روز های انتهایی سال که افراد تمایل زیادی به تغییر دکوراسیون دارند، قیمت این تابلو به صورت موقتی افزایش می یابد و با گذشت این زمان به حالت سابق باز می گردد. 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *