کار های پر طرفدار خاتم امروزه بیشتر از هر روز در دکوری ها و تزیینات منزل هر کسی خود نمایی می کند.یکی از کارهای خاتم کاری تخته نرد خاتم گرد می باشد که مشتریان منحصر به فرد خود را دارد. مرکز خرید ما بهترین و با کیفیت ترین تخته نرد های خاتم گرد را به فروش می رساند.

مرکز خرید تخته نرد خاتم گرد

مشخصات صفحه تخته نرد خاتم گرد

مشخصات صفحه تخته نرد خاتم گرد خاتم کاری هنری ارزشمند و والا است که از دیر باز در ایران وجود داشته و مشتریان خاص خود را هم دارد. هر کسی با دین آثار زیبای خاتم کاری به آن علاقه مند می شوند و طرفدار همیشگی این کار بی بدیل و با شکوه می شوند.

خاتم کاری یعنی هنرمند با ذوق و سلیقه چند ضلعی ها را با صبر و حوصله ی زیاد کنار هم قرار می دهد. هر چه این چند ضلعی ها بیشتر باشند کار زیباتر است و هر چه اندازه شان کوچکتر باشد ظرافت کار بالاتر می رود و ارزش مادی و معنوی اثر هم چند برابر خواهد شد.

تنوع در کارهای خاتم این کار به‌یادماندنی بسیار زیاد است از آن جمله می توان به سینی خاتم، شکلات خوری خاتم ، ست اداری رومیزی خاتم، ساعت رومیزی خاتم، ساعت دیواری خاتم، تابلو دیواری خاتم، پارچ و لیوان خاتم، ظروف مسی خاتم، تخته نرد گرد خاتم کاری شده اشاره کرد.

زیبایی کار خاتم آنقدر زیاد است که هر کسی با دیدن آن ها وسوسه می شود که یکی از آن ها در خانه داشته باشد.

ظروف خاتم را هم به عنوان پذیرایی می توان استفاده کرد و هم به عنوان دکوری شیک.

تخته نرد گرد خاتم کاری شده یکی از آن هاست. این تخته نرد بسیار مقاوم و زیبا ساخته شده است.

بازی تخته نرد یکی از بازی هایی است که اعضای خانواده در کنار هم می توانند بازی کنند و کانون خانواده را گرم تر کنند.

مشخصات صفحه تخته نرد گرد این است که فضای داخل و بیرون آن هر دو خاتم کاری شده است و صفحه داخل آن تخته نرد کار شده و صفحه ی بیرون آن شطرنج نقش شده است که هر دو کار زیبای خاتم تست.

مرکز توزیع تخته نرد خاتم گرد

مرکز توزیع تخته نرد خاتم گرد تولیدی ما در شهر اصفهان همکاران ماهر اصفهانی دارد که در زمینه ی خاتم کاری به اوج مهارت رسیده اند. آنها ظروف و کارهای خاتم زیادی درست می کنند. تنوع کارهای ما بسیار زیاد است و از کیفیت و قیمت آن نیز مطمئن باشید.  مرکز توزیع تخته نرد گرد ما یکی از با سابقه دارترین مراکز تولید و پخش تخته نرد گرد خاتم می باشد. شما با مراجعه به سایت ما می توانید از تنوع مدل های ما دیدن فرمایید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *