قاب خاتم کاری از صنایع دستی زیبا و ماندگار بوده که ایرانیان این هنر زیبا را با ظرافت کاملا طراحی و تولید می کنند. خاتم کاری یک هنر کاملا متفاوت بوده که توسط اشکال هندسی روی سطوح مختلف چوبی شکل می گیرد. این قاب دارای طرح و رنگ و سایزهای مختلف بوده که توانسته هر سلیقه ای را به خوبی پوشش دهی کند. این مرکز به عنوان بزرگترین صادر کننده قاب در کشور است که توانسته نیاز مصرف کنندگان خارجی را هم برطرف سازد.

صادر کننده عمده قاب خاتم کاری

مواد اولیه در ساخت قاب خاتم کاری

مواد اولیه در ساخت قاب خاتم کاری در ساخت قاب خاتم کاری تولیدی به مواد اولیه زیادی نیاز دارد که مهمترین آنها شکل اصلی قاب است که بیشتر از جنس چوب بوده و به دلیل ضخامت زیاد در مقابل رطوبت و حرارت و فشار دوام زیادی دارد و دچار شکستگی و افت کیفیت نمی شود. انتخاب رنگ های روغنی و مخصوص برای انجام کار و ایجاد طرح های ساده و سه بعدی روی چوب باعث شده تا رنگی ثابت داشته باشد که در مقابل رطوبت و مواد شوینده کمرنگ نمی شوند.‌

اسپری جلا دهنده در آخر کار استفاده می شود تا سطح خاتم کاری شده کاملا براق و زیبا باشد. استفاده از لوازم فلزی برای ایجاد کنده کاری های ظریف روی چوب باعث شده تا کار بهترین نما را داشته باشد. قاب ها دارای چهارچوبی محکم هستند که می توان آن را به راحتی روی سطح دیوار قرار داد و از زیبایی آن لذت برد.

از دیگر مواد اولیه می توان به سمباده های کوچک و بزرگ اشاره کرد که سطح را به خوبی صیقل می دهند تا کار زیباتر شود.

مرکز خرید قاب خاتم کاری

مرکز خرید قاب خاتم کاری در این مرکز خرید قاب خاتم کاری دارای سایز و مدل های مختلفی است تا افراد با هر سلیقه و نیازی بتوانند به راحتی محصول ایده آل را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهند. خرید با حجم های مختلف و به صورت تکی و عمده ای صورت می گیرد و این امر بستگی به نیاز و مصرف و همچنین بودجه مشتری دارد. چون خرید عمده همیشه مناسب تر است بیشتر هم مورد استقبال قرار می گیرد.

خرید اینترنتی یک راه کاملا ایمن بوده که در آن دو طرف معامله به صورت مستقیم در ارتباط هستند و حذف واسطه ها باعث شده تا قیمت هم کاهش پیدا کند که در این صورت مشتریانی که به سایت مراجعه می کنتد نی توانند با صرفه جویی در زمان و هزینه های رفت و آمد به راحتی نیاز خود را برطرف سازند و محصول را سفارش دهند. سفارش به صورت آنلاین باعث شده تا افراد بتوانند از این طریق در هزینه های خود صرفه جویی کنند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *