توزیع کننده تخته نرد خاتم کاری شده توانسته با عرضه این محصول در آمد خوبی را کسب کند. خاتم کاری هنری ظریف و سنتی می باشد که نقش های مثلثی شکل به صورت موزاییکی را روی فلزات و چوب ها حک می کنند. با این هنر می توان انواع محصولات خاتم کاری شده مانند تخته نرد را تولید کرد. تخته نرد وسیله ایی برای بازی فکری  می باشد. 

توزیع کننده تخته نرد خاتم کاری شده

جنس تخته نرد خاتم کاری شده

جنس تخته نرد خاتم کاری شده

جنس تخته نرد خاتم کاری شده از چوب راش و گردو می باشد. این محصول خاتم کاری شده در حدود 120 طرح تولید می شود. که از این طرح ها می توان به طرح شکار، گل و مرغ اشاره کرد. از ویژگی های تخته نرد خاتم کاری به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • این نمونه محصول در مدل های مختلف خاتم کاری مانند خاتم طلایی، سیاه ساده و ترکیبی و… تولید می شود. این محصول را می توان به راحتی از وسط تا کرد تا بتوان به راحتی آن را داخل کیف جای داد.
  • تمام سطوح خاتم کاری شده روی این محصول یکدست و یکنواخت می باشد. به طوری که شما اگر روی سطوح دست بکشید نمی توانید هیچ گونه سطح خالی را مشاهده کنید.
  • این محصول استحکام و دوام بالایی دارد و شما می توانید هر چه که دوست دارید از آن استفاده کنید و به بازی خود بپردازید.
  • این محصول از نظر شکل ظاهری فوق العاده می باشد.
  • رنگ آمیزی سطوح خاتم کاری کاملا یکدست و یکنواخت می باشد و به طور کاملا ماهرانه انجام شده است. 
  • هر چه طرح و مدل روی سطوح خاتم کاری شده ریز باشد محصول شما ارزش و کیفیت بالاتری دارد و قیمت آن هم بیشتری می باشد.
  • شما می توانید در صورت کثیف شدن تخته نرد به راحتی با دستمال نمناک روی سطح تخته را تمیز کنید.

تولیدکنندگان تخته نرد خاتم کاری شده

تولیدکنندگان تخته نرد خاتم کاری شده

تولید کنندگان تخته نرد خاتم کاری شده تمام تلاش خود را انجام می دهند تا محصولی مثال زدنی را در اختیار مشتریان بگذارند. شما می توانید در هنگام مسافرت به راحتی این تخته را با خود حمل کنید چون سبک می باشد و وزن کمی دارد. این نمونه محصول از چوب فشرده تولید شده است و دارای رنگی شفاف می باشد و روی سطح خاتم کاری با لاک پوشیده شده است. شما می توانید این محصول زیبا را به عزیزانتان هدیه بدهید. 

اگر شما به بازی های فکری علاقه مند هستید به شما توصیه می کنیم حتما از تخته نرد و شطرنجی خاتم کاری استفاده کنید. چون کیفیت فوق العاده ایی دارند.

تولیدکنندگان تخته نرد سعی می کنند از بهترین چوب برای ساخت این محصول استفاده کنند و بهترین طرح ها و مدل ها را روی محصول خاتم کاری کنند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *