تابلو خاتم‌کاری اصفهان را جهت اطمینان از اصل بودن و کیفیت آن می توان از مرکز فروش معتبر در تعداد مورد نیاز درخواست کرد زیرا این مرکز به طور مستقیم با تولید کنندگان اصفهانی در ارتباط است و می تواند پاسخگوی نیاز مشتریان خود باشد. این مرکز برای فروش تابلو خاتم‌کاری از روش های نوین از قبیل سایت های اینترنتی استفاده کرده تا مشتریان بتوانند به راحتی انواع مختلف تابلو را با تنوع طرح و رنگ و سایز مشاهده کرده و پس از بررسی قیمت و کیفیت، آن را به طور مستقیم و با مناسب ترین قیمت سفارش دهند.

مرکز فروش تابلو خاتم‌کاری اصفهان

نکاتی هنگام خرید تابلو خاتم کاری

نکاتی هنگام خرید تابلو خاتم کاری

تابلو خاتم کاری یکی از تابلو های بسیار ارزشمند و گران می باشد که به دلیل نقوش زیبا و دقت فراوانی که برای ساخت آن شده، به عنوان سوغاتی استان اصفهان ارزش اقتصادی بسیار بالایی دارد در واقع خاتم کاری هنری است که اشکال مختلفی با استفاده از چند ضلعی های منظم چوب روی آن ترسیم شده اند که نیاز به دقت و تمرکز و هم چنین علاقه زیادی دارد حال از آن جایی که این تابلو ها در سطح بازار به وفور یافت می شود بهتر است نکاتی را یادآوری کنیم.

در هنگام خرید تابلو خاتم کاری اصل، به سطح چوبی آن دقت کنید به صورتی که باید سطحی صاف و یک دستی داشته باشد و در روند تولید آن از چوب های سالم و مستحکم نظیر؛ آبنوس یا فوفل استفاده شده باشد پس اگر تابلو دارای سطوحی جاخالی و از هم جدا بود به کیفیت آن شک کنید توجه کنید نقوش و گل های به کار رفته روی تابلو خاتم متقارن و مساوی باشند چرا که تابلو خاتم اصل از رنگ های یکسان برخوردار می باشد که تغییری در ساختار تابلو مشاهده نمی شود.

یکی از مشخصات تابلو خاتم کاری اصل؛ منظم بودن اشکال و رنگ آمیزی صحیح است پس در هنگام خرید به این نکته توجه کنید که تابلو دارای رنگ های جذاب و بدون بی سلیقگی باشد که در این صورت تابلو بسیار زیبا و لوکس به شمار می رود و چشم نواز است و نکته آخر هر چه تابلو دارای مثلث های ریز و نقوش ظریف تری باشد تابلو باکیفیت تر و گران تر خواهد بود.

صادر کننده تابلو خاتم‌کاری اصفهان

صادر کننده تابلو خاتم‌کاری اصفهان تابلو خاتم کاری اصفهان یکی از هنر های دستی کشور ایران است که توسط هنرمندان اصفهانی با دقت و توجه خاصی تولید می گردد از این رو از لحاظ ارزش تجاری در رتبه بالایی قرار می گیرد و به عنوان نمونه ای از محصولات صادراتی به کشور های دیگر در حجم های بالا، بهترین کیفیت و نازلترین قیمت صادر می گردد.

صادر کننده تابلو خاتم‌کاری در زمینه صادرات این محصول تمام تلاش و دقت خود را می کند تا با ارائه تابلو های درجه یک نظر و توجه بازار های خارجی را جلب نموده و سود خوبی را برای خود و برای کشور به ارمغان بیاورد که در این زمینه بسیار موفق عمل نموده و توانسته با استقبال بی نظیری مواجه شود این صادر کننده از طریق این سایت بدون هیچ واسطه گری، صادرات این تابلو های نفیس را انجام می دهد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *