خاتم یکی از صنایع دستی شهر اصفهان می باشد که امروزه می توانید این هنر را بر روی چوب های شطرنج و تخته نرد ها ببینید و از طرح های زیبای آن لذت ببرید. شطرنج خاتم کاری شده می تواند یک هدیه مناسب برای افرادی که عاشق شطرنج هستند باشد و بهترین مرکز خرید شطرنج خاتم کاری شده در سایت های معتبر و رسمی ما می باشد که با قیمت مناسب در اختیار مشتریان خود گذاشته است.

مرکز خرید شطرنج خاتم کاری شده

جنس چوب شطرنج خاتم کاری شده

جنس چوب شطرنج خاتم کاری شده خاتم کاری معمولا بر روی تکه های چوب و پلاک های مسی انجام می شود و جنس چوب شطرنج خاتم کاری شده: افرا و چوب درختان گیلاس و گاهی چوب درخت گردو می باشد.

این چوب ها جنس بسیار عالی و مرغوبی را دارند که بسیار پر طرفدار می باشند و بسیاری از طرفداران شطرنج سفارش طراحی و خاتم کاری بر روی چوب های گردو را می دهند.

طراحی و قلمزنی بر روی تکه ای از چوب با به کار بردن از طرح های گل و مرغ، طرح های عرفانی و مینیاتوری کار بسیار دشواری می باشد که این کار فقط به دست هنرمندان اصفهانی امکان پذیر می باشد. انتخاب جنس چوب استفاده شده در قلم زنی شطرنج یکی از دشوار ترین کار ها می باشد و چوب گردو به دلیل مقاومتی که دارد قلمزنی از نیروی بسیار زیادی استفاده می کند. این چوب ها در مقابل مقاومت بالایی که دارند بسیار سبک و خوش دست می باشند.

به دلیل ظرافت بالا در قلم زنی و استفاده از چوب گردو قیمت این شطرنج ها کمی گران تر از مابقی صنایع دستی می باشد که همه با دانستن ارزش این صنایع دستی و سنتی اصفهان طرفداران و متقاضیان زیادی دارد. 

فروشنده شطرنج خاتم کاری شده

فروشنده شطرنج خاتم کاری شده فروشنده شطرنج خاتم کاری شده در سراسر اصفهان به صورت حضوری و غیرحضوری سفارشات شما را در تعداد بالا و جزئی قبول می کنند و بسته به سلیقه مشتری از چوب مورد نظر آن ها استفاده می کنند. 

قیمت شطرنج خاتم کاری به دلیل ارزش و زحمت و دقت بالایی که در ساخت آن استفاده می شود کمی گران می باشد اما در عین حال یک شطرنج شکیل و زیبا می باشد که هر کسی از ارزش آن با اطلاع است و دلیل گران بودن آن استفاده از چوب های خاص و کم یاب می باشد.

فروشندگان این محصول توانسته اند فروشگاه های اینترنتی زیادی برای خرید آسان برای مردم غیر بومی اصفهان طراحی کنند تا آن ها با مراجعه به فروشگاه های اینترنتی بتوانند با خرید آسان از این محصول لذت ببرند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *