سنگاب یکی از محصولات مسی می باشد که با هنر خاتم کاری تزئین شده است که جنبه تزیینی و استفاده روزمره را دارد. مرکز ما با فروش سنگاب مسی خاتم کاری، با بهترین کیفیت این محصول را به طور عمده و خرده در اختیار شما قرار می دهد. برای تهیه این محصول، لطفا تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

فروش سنگاب مسی خاتم کاری

ویژگی های سنگاب مسی خاتم کاری

ویژگی های سنگاب مسی خاتم کاری سنگاب یکی از ظروف قدیمی می باشد که در گذشته برای وضو گرفتن از آن استفاده می کردند و این ظروف بسیار بزرگ بودند اما امروزه به دلیل اینکه گرایش مردم به آثار هنری افزایش یافت، از این رو این ظروف در سایز های کوچک به عنوان ظروف میوه و دکوری تولید شد.
این ظرف مسی با هنر خاتم کاری تلفیق شده است و جلوه اصیل و ایرانی در خود دارد که چشم هر بیننده ای را به خود جذب می کند. در اینجا می خواهیم چند نمونه از ویژگی های سنگاب مسی را در اختیارتان بگذاریم.
این ظرف از بهترین نوع مس ساخته شده است که این مس به صورت سنتی و صنعتی با دستگاه های پیشرفته تبدیل به سنگاب می شود سپس با نقوش زیبای مثلثی ریز، خاتم کاری شده است. تمامی این نقوش  اندازه یکسانی دارد و رنگهای به کار رفته در آن از بهترین نوع رنگ می باشد که پس از شستشو تغییر رنگ نمی دهد.
سطح درونی این ظرف قلع شده است و پس از استفاده هیچ ضرری ندارد. این سنگاب خاتم کاری شده توسط استادان برتر کشور طراحی شده است که همین کار، باعث بالا رفتن ارزش و قیمت محصول می گردد.
همچنین این ظروف در سایز های مختلف و طرح خاتم کاری گوناگون تولید می شود. استفاده از فلز مس به این ظرف درخشندگی زیبایی می دهد که فواید بسیار زیادی برای بدن دارد.
اگر می خواهید فضایی سنتی به منزل خود بدهید،  استفاده از این سنگاب خاتم کاری  شده گزینه مناسبی می باشد. این ظرف با طرح و رنگی که دارد به محیط اطراف خود جلوه خاصی می بخشد.

مرکز خرید سنگاب مسی خاتم کاری

مرکز خرید سنگاب مسی خاتم کاری مرکز خرید سنگاب مسی خاتم کاری شده، این محصول را در اندازه و طرح و رنگ های مختلفی عرضه می کند و شما مشتریان گرامی می توانید به راحتی با توجه به سلیقه خود این محصول را برای خود یا به عنوان یک هدیه با ارزش خریداری نمایید.
فروش این ظرف به صورت تضمینی انجام می شود و قیمت گذاری آن بر اساس نوع طرح و وزن ظرف می باشد. جهت خرید از این مرکز، می توانید از طریق سایت به ما مراجعه کنید و خریدی آسان را با ما تجربه کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *