امروزه یکی از هنرهای زیبای دستی در اصفهان هنر قلم زنی است که بر روی فلز اصل مس به دست هنرمندان اصفهانی ساخته می شود یکی از اثرهای خلق شده توسط این استادان تابلو قلم زنی مس بوده که دارای قدمت تاریخی زیاد و نیز در نوع خود منحصر به فرد بوده که فروشنده این اثر مهم زیبا، آن را با کیفیت عالی از شرکت های تولیدی خریداری و نیز  با قیمت مناسب به روش عمده و مستقیم در اختیار مشتریان قرار می دهد.

فروشنده تابلو قلم زنی مس

کیفیت تابلو قلم زنی مس شیراز

کیفیت تابلو قلم زنی مس شیراز

در حال حاضر یکی دیگر از شهرهای مهم ایران علاوه بر اصفهان شهر شیراز است که در این زمینه هنری قلم زنی از کیفیت بسیاری برخوردار بوده و نیز توانسته تابلو قلمزنی را در انواع و اقسام گوناگون با طرح ها و رنگ های متنوع، نقش و نگارهای زیبا و جذاب، مدل های مختلف ساخته و نیز با کیفیت مرغوب در بازار عرضه نمایند.

همچنین کیفیت تابلو قلم زنی، این نوع کار زیبا و جذاب بسته به نوع قاب، سایز و اندازه، ابعاد و از همه مهمتر استفاده از پارچه جیر مشکی رنگ در تابلو و نیز ورق مس به کار رفته در تولید آن از اهمیت زیادی برخوردار می باشد که کیفیت بالای محصول را نشان می دهد.

تابلوهای قلمزنی ساخته دست هنرمندان حاذق و ماهر اصفهانی و شیرازی با کیفیت مرغوب در بازار عرضه می شوند که دارای مشتریان خاص خود بوده و نیز با دیدن این نوع تابلوها چشم هر بیننده ای را به خود جلب می نماید.

تابلوی قلم زنی مسی با ظاهری زیبا و دلنواز خود می تواند به دکوراسیون منزل و محیط کار زیبایی بخشد که این نوع تابلوها ترکیبی زیبا از قلمزنی گل و مرغ با قاب خاتم کاری شده می باشد که از هنرهای زیبای دستی در ایران به شمار می آید.

این نوع تابلوها از ویژگی ها و مزیت های خاصی برخوردار می باشند که با استفاده از طرح های اصیل ایرانی و نیز سنتی با استفاده از قاب چوبی مخصوص، پلاک قلمزنی که از جنس مس می باشد، طرح زیبای گل و مرغ، پارچه مشکی از نوع جیر و دیگر موارد که می توانند یک اثر کامل و زیبا را خلق نمایند و آن را با بهترین مرغوبیت و نیز با قیمت مناسب به روش عمده به بازارهای داخلی و خارجی ارسال نمایند.

مرجع خرید تابلو قلم زنی مس

مرجع خرید تابلو قلم زنی مس امروزه مرکز و مرجع خرید تابلو قلم زنی از رونق زیادی برخوردار بوده که توانسته این محصولات عمده زیبا را با کیفیت عالی و نیز با قیمت مناسب به روش مستقیم در بازار خریداری نمایند که خرید این محصولات به روش مستقیم و بدون واسطه انجام می شود و خرید به این روش ارزانتر می باشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *