شرکت تولید تابلو خاتم کاری اصفهان با بالاترین درجه کیفیت و شیک ترین مدل های مختلف، مفتخر است بهترین و زیبا ترین نمونه تهیه شده از این محصول را به صورت مستقیم در اختیار تمامی مشتریان قرار دهد.

شرکت تولید تابلو خاتم کاری اصفهان

کیفیت جنس تابلو خاتم کاری اصفهان

کیفیت جنس تابلو خاتم کاری اصفهان

کیفیت جنس تابلو خاتم کاری اصفهان زبان زد خاص و عام بوده و شهرتی قدمتی دارد و همواره مورد توجه توریست های زیادی قرار گرفته است. این تابلوهای بی نظیر سنتی هنر دست بوده و زیباترین نمونه از خلق یک تابلوی بی نظیر می باشد.

تاریخی ترین و قدیمی ترین پیشینه خاتم کاری در کشور ایران در شهر شیراز دیده شده است.و پیشینه دقیق آن در تاریخ مشخص نیست فقط مکان آن که شهر شیراز است مشخص می باشد. هنر اصیل خاتم کاری قدمتی بسیار تاریخی دارد.

این هنر در دوران صفویه به اصفهان نیز انتقال یافت.هنر خاتم‌سازی یکی از مهم‌ترین هنرهای دستی ایران است. این صنعت ارزش هنری فوق‌العاده زیادی دارد. سابقه خاتم‌سازی درایران از زمان‌های خیلی قدیم بوده‌ است. 

خاتم از هنرهای دستی دقیق و پرکار است که تولید و ساخت آن احتیاج به دقت و حوصله زیاد دارد. چند ضلعی‌هایی که در خاتم‌سازی به کار می‌آید

هرچه مثلث‌ها ریزتر و ظریف‌تر باشند، خاتم مرغوب‌تر است. در یک طرح خاتم، برای ساختن کوچک‌ترین واحد هندسی، حداقل سه مثلث و برای بزرگ‌ترین آن، حداکثر چهارصد مثلث به کار می‌رود.

تابلوهای خاتم کاری یکی از لوکس ترین و جذاب تربن تابلو برای می باشند.تابلو خاتم اصفهان از شناسنامه ی درخشانی برخوردار می باشد. این محصول از مرغوب ترین نوع خاتم های زیبا با دستان هنرمندان اصفهانی تهیه شده و به تصویر کشیده می شود.

این نوع از تابلو در طرح گل و گلدان، باغ، فرانسوی، ایرانی، عروسی، آیات فرآن، مینیاتور،منظره، تک چهره، تندیس، حیوانات، دریا تولید می شود.

  ابعاد قاب صد و بیست و پنج  سانتی متر در صد و هفتاد و پنج سانتی متر، و دارای ابعاد بدون قاب و داخلی صد در صد و پنجاه سانتی متر می باشد.

مرکز خرید تابلو خاتم کاری اصفهان

مرکز خرید تابلو خاتم کاری اصفهان این مرکز خرید یکی از بزرگ ترین و معتبر ترین عرضه کنندگان انواع تابلو جذاب خاتم کاری شده  در کشور می باشند  

راه های فروش بهترین انواع تابلو خاتم کاری اصفهان به دو طریق صورت می گیرد که آسان ترین و پر سود ترین نوع خرید عصر جدید می باشد. روشی که امروزه بسیار رایج شده است و دری به سوی تکنولوژی و پیشرفت کشورهای درحال توسعه باز نموده است خرید آنلاین و مستقیم از طریق درگاه اینترنتی می باشد.

با پیشرفت علم و تکنولوژی امروزه تمامی فروشگاه ها به منازل راه یافته و هر فرد فقط کافیست  که انتخاب نماید و سفارش خود را ثبت کرده تا در کوتاه ترین زمان ممکن محصولی با کیفیت را که هم در وقت و هم در هزینه صرفه جویی به عمل آمده است دریافت نماید. 

تولیدکننده انواع تابلو خاتم کاری اصفهان که در این نمایندگی حضور دارد بهترین را به شما خریداران عزیز تقدیم می نماید  تولید کننده تابلو های شیک خاتم کاری شده فروش عمده و جزئی  با قیمت باورنکردنی انجام می دهد.

مرکز خرید تابلو خاتم مفتخر است بهترین تابلو خاتم کاری از طریق این شرکت تولیدی را  برای تمامی خریداران عزیز در سرتاسر نقاط کشور ارائه دهد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *