ارائه جعبه هدیه خاتم کاری اصل  به عنوان نوعی صنایع دستی با روش های مختلف صورت می پذیرد. ظروف خاتم کاری شده  که توسط هنرمندان اصفهانی ارائه می شود،  از زیباترین ظروف ایرانی است که قدمت دیرینه به خود اختصاص داده است و ظرافت بسیار زیادی روی آنها به تصویر کشیده شده است. در روی ظروف خاتم کاری اثری از مثلث های کوچک و  منظم مشاهده می شود که زیبایی منحصر به فردی به این ظروف بخشیده است.

ارائه جعبه هدیه خاتم کاری اصل

نحوه نگهداری از محصولات خاتم کاری شده

نحوه نگهداری از محصولات خاتم کاری شده همان طور که مستحضر هستید تهیه ظروف خاتم کاری در ایران دارای قدمت بسیار زیادی است و این هنر خاتم کاری به مناطق مختلفی از ایران اختصاص دارد،  اما در میان تمامی این مناطق،  جایگاه استان اصفهان بسیار بالاتر و رتبه بیشتری به خود اختصاص داده است و این هنر بسیار زیبا گسترش و شیوع خاصی در استان اصفهان به خود گرفته است.

ظروف خاتم کاری دارای تنوع بسیار زیاد هستند که در این زمینه می ‌توان به جعبه هدیه خاتم کاری اشاره کرد.  ظروف خاتم کاری جزو صنایع دستی محسوب می ‌شوند و از قیمت فروش بالایی برخوردار هستند.  پس باید در زمینه نگهداری و مواظبت از آنها به نحو احسن عمل کرد.

نحوه نگهداری از محصولات خاتم کاری شده در راستای لعاب شفاف که روی آنها صورت پذیرفته است به توجه بسیار زیاد نیاز دارد.  برای شستن این ظروف باید از آب گرم و اسفنج استفاده کرد و از کشیدن اشیای نوک تیز و برنده و ضربه زدن با آنها باید جلوگیری کرد.

جالب است بدانید حرارت زیاد و نامتناسب نیز می ‌تواند برخی از رنگ ‌های روی نقوش ظروف خاتم کاری شده را از بین ببرد. پس باید توجه کرد که این ظروف را  روی حرارت به صورت مستقیم قرار ندهید.

علاوه بر این موضوع در زمینه نگهداری ظروف خاتم کاری شده باید نهایت توجه را به کار برد که این ظروف در مقابل نور خورشید یا عوامل جوی و عوامل شیمیایی به صورت مستقیم قرار نگیرد چون به مرور زمان امکان از بین رفتن نقشه های خاتم کاری شده روی آنها وجود دارد.

خرید جعبه هدیه خاتم کاری شده

خرید جعبه هدیه خاتم کاری شده فروش جعبه خاتم کاری شده به عنوان زیباترین ظروف صنایع دستی با روش های متفاوتی انجام می ‌شود.  نقوش و طرح های مختلف روی این ظروف به طرز استادانه و ماهرانه ایجاد شده است که آن را از دیگر ظروف متمایز می سازد.

قیت جعبه خاتم کاری شده بسته به همین طرح و نقش ها متفاوت است  و علاوه بر این موضوع اندازه و سایز جعبه خاتم کاری شده نیز روی تعیین قیمت آن تاثیر گذار است.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *