مرکز پخش شمعدان مسی خاتم کاری شده یکی از معتبر ترین مراکزی است که در زمینه تولید و پخش انواع شمعدان های خاتم کاری شده مسی در سراسر ایران مشغول به فعالیت می باشد. آنچه که در این مرکز عرضه می شوند در واقع تلفیقی از ذوق و هنر سنتی با ظرافت و سلیقه مدرن  است که در شمعدان های مسی خاتم کاری شده تجلی یافته است. این مرکز شمعدان های خاتم کاری شده را علاوه بر عرض در بازار داخلی به خارج از کشور نیز صادر می نماید. 

مرکز پخش شمعدان مسی خاتم کاری

مشخصات شمعدان خاتم کاری مسی

مشخصات شمعدان خاتم کاری مسی

آنچه هنگام خرید شمعدان مسی خاتم کاری شده اهمیت ویژه ای دارد اطمینان از کیفیت و اصل بودن و کیفیت مطلوب آن ها می باشد. 

یکی از راه های تشخیص اصالت این محصول شناخت مشخصات شمعدان خاتم کاری شده از جنس مس می باشد. 

برخی از مهم ترین مشخصه های این محصول را در ذیل به اختصار شرح می دهیم : 

  • اندازه : شمعدان های خاتم کاری شده مسی در اندازه های 10، 17، 20 و 25 سانتی متری ساخته و پرداخته شده اند که از این میان، اندازه های کوچک تر جهت استفاده روی میز های کوچک، طاقچه، دکوراسیون کتابخانه، رف های شیشه ای و مانند اینها مورد استفاده قرار می گیرند در حالی که اندازه های بزرگ تر شمعدان های خاتم کاری شده جهت استفاده روی میز ناهار خوری، اتاق خواب، کنار آینه های خاتم کاری شده بزرگ استفاده می شوند. 
  • نداشتن آثاری از ضربه : در تولید شمعدان های خاتم کاری شده که اصل باشند از نمونه های اعلا مس استفاده شده است که به راحتی کوچکترین فرو رفتگی، خراشیدگی، سوراخ و مانند اینها در آن ایجاد نمی گردد. 
  • تقارن و یکدست بودن خاتم ها : خاتم کاری های طراحی شده روی شمعدان های مسی کاملا قرینه بوده و به گونه ای طراحی شده اند که هیچ گونه نا هماهنگی، کجی یا روزنه ای بین اشکال هندسی ایجاد شده روی سطح خاتم دیده نمی ‌شود. 
  • سرخ بودن رنگ مس : از آنجا که ارزشمند بودن شمعدان های خاتم کاری مسی به اصالت و کیفیت فلز مسی است که از آن ساخته شده است مرغوبیت مس اهمیت وافری دارد، یکی از راه های تشخیص اصالت مس، رنگ سرخ و براق آن است، اگر مس براق و سرخ نباشد نشان دهنده این است که فلزات دیگری مثل برنز با مس ترکیب شده است که باعث پایین آمدن کیفیت کار می شود. 

راهنمای خرید شمعدان مسی خاتم کاری

راهنمای خرید شمعدان مسی خاتم کاری

متقاضیانی که قصد خرید شمعدان های خاتم کاری شده مسی را دارند می توانند به مرکز توزیع شمعدان های مسی خاتم کاری شده مراجعه نموده و با اطمینان خاطر محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و نسبت به خرید آن اقدام نمایند. 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *