مراکز پخش بسیاری به توزیع شطرنج خاتم کاری اصفهان در حجم انبوه در سراسر کشور فعال هستند. این مرکز پخش سعی دارند تا پخش و عرضه انواع شطرنج خاتم کاری اصفهان را به نحوی انجام دهند که در فرآیند عرضه این محصول واسطه کم تری حضور داشته باشد تا شطرنج خاتم کاری با قیمت مناسب‌ تر و معقولی در اختیار مصرف کنندگان قرار گیرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با ویژگی ‌های شطرنج خاتم کاری اصفهان و آشنایی بیشتر با این محصول در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

مرکز پخش شطرنج خاتم کاری اصفهان

مدل های شطرنج خاتم کاری اصفهان

مدل های شطرنج خاتم کاری اصفهان شطرنج، وسیله سرگرمی محسوب می ‌شود که به نوعی به تقویت هوش و تمرکز حواس کمک شایانی می ‌کند و در نمونه‌ های مختلفی تولید می شود که یکی از این نمونه ها شطرنج خاتم کاری اصفهان می باشد.

در واقع خاتم کاری هنر اصیل استان اصفهان است که بر روی بدنه تخته‌ های شطرنج چوبی پیاده شده است و این نوع محصولات تحت عنوان شطرنج خاتم کاری اصفهان شناخته می ‌شوند که از زیبایی بسیار منحصر به فردی برخوردار می ‌باشند و در نمونه ‌های بسیار متنوعی به تولید می ‌رسند.

مدل های شطرنج خاتم بر اساس فاکتور های مختلفی در دسته های گوناگونی دسته بندی می شوند. به طور مثال یکی از عامل های مهم در تنوع مدل های شطرنج خاتم نوع طرح هایی است که بر روی بدنه این محصول کار شده است. در واقع طرح های به کار رفته در هنر خاتم کاری در سه نوع متراکم، نیمه متراکم و ساده دسته بندی می شوند.

به دنبال این موضوع نیز مدل های شطرنج خاتم بر اساس نوع طرحشان در سه دسته درجه ‌بندی می‌ شوند که نمونه ‌های خاتم ‌کاری متراکم، از قیمت بسیار بالایی برخوردار می باشند. زیرا در آن ها ظرافت و دقت بیشتری به کار رفته است و به دلیل تراکم بالای طرح های ظریف به کار رفته در بدنه ی آن ها، از زیبایی منحصر به فردی برخوردار اند.

همچنین شطرنج های خاتم بر اساس ابعاد و شکل بدنه شان در نمونه‌ های لب ستونی یا لب گرد تولید می‌ شوند.

مدل های شطرنج خاتمی نیز بر اساس نوع خاتمی که در آن ها به کار رفته است، در مدل‌ های مختلفی دسته بندی می شوند. به طور مثال انواع طرح های خاتم کاری که بر روی بدنه شطرنج پیاده می ‌شوند از نوع خاتم طلایی، خاطر سیاه ساده، خاتم گل و مرغ و تذهیب می باشد.

راهنمای خرید شطرنج خاتم کاری

راهنمای خرید شطرنج خاتم کاری  راهنمای خرید شطرنج خاتم کاری شامل دستورات و نکته ‌هایی است که تمامی خریداران باید هنگام خرید این محصول به آن توجه کنند تا بتوانند بهترین و مرغوب ترین شطرنج خاتم را خریداری کنند.

بهتر است ابتدا هنگام خرید این محصول به نوع چوبی که تخته شطرنج از آن ساخته شده است، توجه کنید. زیرا کیفیت چوب به کار رفته در بدنه این محصول به طور قابل توجهی در طول عمر آن موثر است.

همچنین هنگام خرید شطرنج خاتم ‌کاری باید تمامی اطلاعات و ویژگی های این محصول را از فروشنده آن درخواست کنید تا فروشنده این محصول تمامی اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهد و شما پس از کسب اطمینان از این محصول، اقدام به خریداری کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *