خاتم کاری یکی از هنرهای اصیل ایرانی می باشد که بر روی بسیاری از وسایل این هنر پیاده می شود. یکی از پرفروش ترین این محصول، جامدادی خاتم کاری شده است. مرکز پخش جامدادی خاتم کاری شده با بهترین چوب و نقش این محصول را تولید می کند. جهت خرید این محصول از این مکان می توانید با شماره های درج شده در صفحه تماس حاصلمرکز پخش جامدادی خاتم کاری شده

جنس چوب جامدادی خاتم کاری شده

جنس چوب جامدادی خاتم کاری شده جامدادی  در انواع و مدل های مختلفی در سطح بازار به فروش می رسد بعضی از این جامدادی ها با هنر خاتم کاری تزئین شده اند که جلوه بسیار اصیل و زیبایی به آن می بخشد. این جامدادی در طرح های بسیار ریز و زیبایی وجود دارد که تمامی نقوش روی آن به صورت یکسان است.
اصلی ترین موضوع جنس این جامدادی می باشد که در جنس چوب و مس وجود دارد ولی نوع چوبی آن به دلیل نگه داری آسان تر، کاربردی تر می باشد.
جنس این چوب معمولا از چوب درختان گردو، راش و بلوط می باشد زیرا استحکام و مقاومت بالایی در برابر ضربه دارند و همچنین به راحتی رنگ روی آن می نشیند که برای هنر خاتم کاری بسیار مناسب می باشد.
بودن یک جامدادی با هنر خاتم کاری روی میز جلوه بسیار خوبی به آن می دهد و اصالت محصول را می رساند. احتمال اینکه این جامدادی در برابر نور، گردو خاک و رطوبت قرار بگرد زیاد است به همین دلیل جنس چوب جامدادی به گونه ای است که در برابر این عوامل تغییر شکل نشان نمی دهد و از زیبایی آن کم نمی شود.
همچنین به راحتی می توانید این چوب را به کمک یک دستمال نرم، تمیز کنید.
جنس چوب این جامدادی باعث شده طرفداران بسیار زیادی در سراسر دنیا داشته باشد زیرا چوب و خاتم کاری تلفیق بسیار زیبا و اصیلی می باشد. به دلیل مقاومت بالای این جامدادی بسیار مناسب برای حمل و نقل می باشد و در برابر ضربه و سایر عوامل آب و هوایی مقاوم می باشد.
اگر می خواهید یک جامدادی برای روی میز کار خود تهیه کنید، حتما نوع خاتم کاری شده را خریداری نمایید، زیرا ذوق شما را برای کار افزایش می دهد و روی شادابی مغز تاثیر مثبتی می گذارد.

فروشگاه فروش جامدادی خاتم کاری شده

فروشگاه فروش جامدادی خاتم کاری شده فروشگاه فروش جامدادی خاتم کاری شده، این محصول را در اندازه های متنوع و همچنین در طرح و رنگهای گوناگون در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.
عواملی همچون نوع نقش خاتم کاری، رنگ استفاده شده در محصول و نوع چوب آن تاثیر مستقیمی روی قیمت دارد. شما می توانید با مراجعه به سایت تنوع محصولات را مشاهده کنید و با توجه به بودجه خود بهترین نوع آن را با هنر خاتم کاری خریداری نمایید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *