تابلو قلمزنی مسی از آن دسته محصولات با قدمت و سنتی بوده که از هزاران سال پیش تاکنون در نواحی مختلف ساخته می شده است. مرکز پخش تابلو قلمزنی مسی، نمونه های مختلفی از این کالای زیبا و با اصالت را در دست دارد که بر اساس سلیقه افراد در اختیار آنها قرار خواهد داد. این تابلوها به صورتی طراحی شده اند که به راحتی روی دیوار جای گرفته و خطر چندانی برای سقوط آنها پیش نیاید.

از صفحه فروشنده تابلو مسی قلمزنی دیدن کنید .

مرکز پخش تابلو قلمزنی مسی

فروش تابلو قلمزنی مسی نقش برجسته

فروش تابلو قلمزنی مسی نقش برجسته قلمزنی یکی از هنرهای با اصالت و قدیمی در ایران است که در شهرهای مختلف بویژه اصفهان هنرمندان فراوانی را بر آن داشته که با استفاده از ابزارآلات مربوطه آثار هنری فاخر و جذابی را تولید نمایند.
روش کار هنرمندان قلمکار بدین شکل است که در ابتدا یک ظرف مخصوص و یا یک سطح صاف مانند تابلو را انتخاب نموده و نقش و نگار دلخواه را با استفاده از یک قلم روی آن پیاده می کنند. در واقع قلم مربوطه را بر روی آن حرکت داده و با زدن ضربه توسط چکش، طرح دلخواه را بر روی آن ایجاد می نمایند.
البته به غیر از مس، فلزات دیگری هم مانند برنج در این پروسه می تواند استفاده شود؛ اما مس از آن دسته فلزات ارزشمندی ست که قابلیت خوبی در ایجاد طرحهای برجسته و برآمده دارد؛ بدین ترتیب تابلو قلمزنی مسی، با خطوط برجسته خود زیبایی منحصر به فردی را ایجاد می نماید که طرفداران بسیاری در داخل و خارج از کشور به انتخاب آن میل و رغبت زیادی نشان می دهند.
فروش تابلو قلمزنی مسی نقش برجسته، با توجه به جذابیتهای ظاهری که سعی شد بخشی از آن در این مقاله بیان شود، با استقبال خوبی روبرو شده است. افراد با خرید آن، دکوراسیون منازل خود را جلوه ای هنری، سنتی و البته فرهنگی می بخشند که چشم نواز و جذاب است.
نقوش برجسته به کار رفته در تولید تابلو قلمزنی معمولاً برگرفته از اشکال هندسی، عناصر طبیعی و یا آیه یا نوشته ای ست که سعی دارد مفهومی را به بینندگان انتقال بدهد.
طراحی و ساخت تابلو قلمزنی برجسته اعلاء امری ست که تنها از هنرمندان با سابقه و خوش ذوقی که سالها در این حرفه زحمت کشیده اند بر می آید؛ فردی که با تمامی اصول و قواعد این هنر اصیل آشنا بوده و تمامی طرحها و نحوه اجرای آن روی مس را به خوبی بشناسد.
این تابلوها ابعاد مختلفی را شامل می شوند که بر اساس فضایی که برای نصب آن در نظر گرفته شده انتخاب می شود. تابلوهای کوچک برای فضاهای کوچک و نمونه های بزرگ برای دکوراسیونهایی که فضای بیشتری دارند، مناسب خواهد بود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *