تابلو قلم زنی یکی از زیباترین انواع تابلوهای سنتی ایرانی است که بر روی فلزات مختلف با استفاده از قلم و چکش نقش و نگار های زیبا و جذابی را ایجاد می کنند. این تابلو دارای مدل های متنوعی است و با وجود جذابیت بی نظیر مشتریان زیادی در داخل و خارج از کشور دارد. این روزها بازار پخش و فروش انواع تابلو قلمزنی آنتیک بسیار داغ بوده و استقبال خوبی از خرید آن صورت می گیرد.

مرکز پخش تابلو قلمزنی آنتیک

انواع تابلو قلمزنی آنتیک کدام اند؟

انواع تابلو قلمزنی آنتیک کدام اند؟ انواع تابلو قلمزنی آنتیک بر روی فلزات مختلفی نظیر مس، برنج، نقره و … انجام می شود که زیباترین و پرطرفدارترین انواع آن تابلو قلمزنی مسی آنتیک است. هنر قلمزنی یکی از هنرهای اصیل و ارزشمند شهر اصفهان می باشد که به دلیل ظرافت و زیبایی خاصی که دارد توجه افراد زیادی را به خود جلب نموده است. هنرمندان اصفهانی با خلاقیت و دقت بالا طرح های جذابی را بر روی تابلو اجرا می کنند که هر چه این نقش ها ظریف تر باشد، بر کیفیت و ارزش تابلو افزوده می شود. انواع تابلو آنتیک در ابعاد و سایزهای مختلف و به صورت دایره، بیضی، مستطیل و … تولید و عرضه می گردد.

از انواع مدل های زیبای تابلوی قلم زنی آنتیک می توان به تابلو قلمزنی طرح خطی، تابلو قلمزنی طرح سه بعدی، تابلو قلمزنی طرح گل و بوته، تابلو قلمزنی طرح برجسته، تابلو قلمزنی طرح مینیاتوری، تابلو قلمزنی طرح هخامنشی و … اشاره کرد. تابلوهای قلمزنی مسی آنتیک دستی وزن بیشتری نسبت به نمونه ماشینی آن دارند و دارای قیمت بالاتری نیز می باشند. نوع فلز به کار رفته در تابلو قلمزنی بر قیمت این محصول تأثیر دارد و تابلو قلمزنی مسی قیمت بیشتر و فروش بالاتری دارد و امروزه علاوه بر ارائه در بازار های داخلی به کشورهای مختلف جهان صادر می شود.

قیمت خرید تابلو قلمزنی آنتیک

قیمت خرید تابلو قلمزنی آنتیک قیمت خرید تابلو قلمزنی آنتیک به چه عواملی وابسته است؟ فاکتورهای متعددی بر قیمت این تابلو مؤثر می باشند که از مهمترین آنها می توان به کیفیت آن، نوع تابلو، طرح و نقش، ابعاد و اندازه تابلو، هزینه‌های تولید، روش خرید، میزان عرضه و تقاضا و … اشاره کرد. قیمت خرید عمده مناسب و مقرون به صرفه تر از خرید جزیی می باشد. یکی از مراکز معتبر خرید انواع تابلو قلمزنی با کیفیتی عالی و قیمت مطلوب همین سایت می باشد. در این مرکز با تماس با کارشناسان واحد فروش می توانید از نحوه سفارش و قیمت این محصول مطلع شوید. بعد از خرید، کالا به آدرس محل مورد نظر شما ارسال خواهد شد و از پرداخت هزینه های جانبی و اضافی پیشگیری می شود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *