امروزه انواع صنایع دستی از جمله تابلو خاتم کاری اصفهان در انواع گوناگونی توسط مراکز ونمایندگی های معتبر پخش می گردند که با بهترین کیفیت و نیز مناسب ترین قیمت در بازار عرضه می شوند که دارای طرفداران زیادی می باشند.

مرکز پخش تابلو خاتم کاری اصفهان

کیفیت تابلو خاتم کاری اصفهان

کیفیت تابلو خاتم کاری اصفهان

ایران به عنوان بزرگترین سازنده انواع محصولات و صنایع دستی یکی از مراکز پخش عمده این محصولات با ارزش می باشد که توانسته انواع و اقسام  تابلوهای خلاتم کاری شده را با کیفیت مرغوب و نیز قیمت مناسب به روش کلی و جزئی به بازارهای داخلی و خارجی عرضه نماید که بسیار حائز اهمیت می باشد.

همچنین خاتم کاری یکی از هنرهای اصیل ایرانی است که توسط هنرمندان حاذق و ماهر در سراسر کشور از جمله اصفهان از شهرت به نامی برخوردار بوده که از جمله اصفهان یکی دیگر از شهرهای ایران در این زمینه پیشرفت قابل توجهی داشته وتوانسته خود را به مرحله صادرات برساند که برای کشور از لحاظ اقتصادی بسیار مهم و پراهمیت می باشد.

ضمنا کیفیت تابلو اصفهان و مرغوبیت یک خاتم خوب به ریز نقشی و منظم بودن طرح بستگی دارد که همه این کارها توسط مهارت استادکار در تهیه مواد اولیه و نحوه کاربرد آن و حوصله و دقت بسیار زیاد خلاصه می شود.

محصولات عمده خاتم دارای مزایا و ویژگی های خاص خود بوده که از کیفیت ساخت عالی و مرغوب برخوردار بوده و نیز در برابر ضربه های احتمالی و خوردگی بسیار مقاوم و نیز دارای دوام بالایی می باشد.

این هنر زیبای اصفهانی با استفاده از مواد اولیه طبیعی و ارگانیک که توسط چند قطعه و لوحه که روی آن ها با چوب و استخوان موزائیک کاری شده در اشکال، ابعاد، تنوع در طرح و رنگ، لعاب، نقش و نگارهای زیبا و غیره تشکیل شده که زیبایی و جذابیت این هنر بر روی انواع تابلوهای خاتم کاری شده چشم هر بیننده ای را به خود جلب می نماید.

همچنین قطعات به کار رفته در انواع تابلوهای خاتمکاری شده توسط ابزارهای مهم در این زمینه انجام شده که سبب ظرافت و زیبایی هر چه بهتر این محصول عمده با ارزش و قیمتی شده که طرفداران زیادی را شیفته و مجذوب خود نموده است.

راهنمای خرید تابلو خاتم کاری

راهنمای خرید تابلو خاتم کاری

انواع قاب ها و تابلوهای خاتمکاری شده با ظرافت و زیبایی خاص خود در انواع مختلف و نیز سایزهای متفاوت به قیمت تولیدی به صورت عمده و مستقیم عرضه می گردند که از اهمیت و ارزش زیادی برخوردار می باشند.

برای خرید عمده اینگونه از محصولات زیبای اصفهانی می توان به نمایندگی های معتبر در سراسر کشور مراجعه و نیز آن را با دقت کافی خریداری نمود که خرید تابلو خاتم کاری شده برای استفاده های مختلفی به کار برده می شوند از جمله: برای لوح تقدیر، مدارک مهم، تابلو فرش و غیره که در مدل ها، طرح و رنگ، و غیره از اهمیت قیمت زیادی برخوردار می باشند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *