مرکز فروش پیپ خاتم کاری شده کجاست و اینگونه پیپ به وسیله چه کسانی ساخته شده است و کارایی آن چگونه است و در چه طرح ها و رنگ هایی می باشد و قیمت این گونه پیپ ها که خاتم کاری شده اند چقدر می تواند باشد؟

مرکز فروش پیپ خاتم کاری شده

مشخصات پیپ خاتم کاری مدل s15

مشخصات پیپ خاتم کاری مدل s15 از مشخصات پیپ خاتم کاری مدلs۱۵ میتوان فهمید که اینگونه پیپ ها از فروش بالایی برخوردارند. این نوع پیپ ها که بدنه آن ها با انحنای خاصی ساخته شده است و منحنی است و سر آن یعنی لبه آن با دورنگ درست شده است و بسیار با ظرافت و زیباست، جزو هنرهای اصفهان محسوب می شود و با دستان توانمند استادان هنرمند اصفهانی ساخته شده ‌است می‌توان به عنوان هدیه استفاده کرد چراکه یک هدیه زیبا برای مردان به حساب می آید. همچنین میتوان آن را به عنوان دکوری در منزل که زیبایی خاصی به خانه ما می دهد به کار برد. هنر خاتم کاری از دیرباز در اصفهان و برخی از شهرهای کشورمان مرسوم بوده است و آنقدر طرفدار داشته است که حتی به خارج نیز صادر می شده و هواداران و طرفداران زیادی نیز در کشورهای خارجی به خود اختصاص داده است. این نوع سازه ها که ارزش معنوی بالایی دارند، با قیمتهای متفاوتی فروخته می‌شوند که البته قیمت آن بستگی به مقدار کاری که بر روی آن چوب انجام شده باشد دارد.اصفهان مهد صنعت خاتم کاری و قلم زنی به وسیله استاد کاران ماهر در کل کشور می باشد که توانسته است رتبه اول خاتم کاری و قلمزنی را در دنیا کسب کند و حتی سفارشات زیادی را برای کشور های دیگر می پذیرد این هنر ارزش زیادی دارد که قابل قیمت گذاری نیست و هر چقدر قیمت داشته باشد باز هم از ارزش آن کم نمی کند بلکه آن را ارزشمند تر میسازد.

ارائه کننده پیپ خاتم کاری شده

ارائه کننده پیپ خاتم کاری شده مرکز فروش این نوع پیپ ها، ارائه پیپ خاتم کاری را به مشتریان در بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت انجام می دهند. این نوع مراکز، بهترین و زیباترین پیپ ها را که در نوع خود بی نظیرند آماده فروش به مشتریان خود نموده است. از این نوع پیپ ها می توان برای هدیه مردان و همچنین به عنوان دکوری زیبا در منزل استفاده کرد. این نوع پیپ از جنس چوب بوده که بر روی آن خاتم کاری های زیبا انجام شده است و دارای بدنه‌ی منحنی و لبه آن که با دو رنگ زیبا ساخته شده است. افراد خوش سلیقه خود از ارزش معنوی این پیپ ها اطلاع دارند. قیمت این تیپ ها بستگی به مقدار کاری دارد که بر روی آن انجام شده است.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *