خاتم کاری یکی از اصیل ترین هنرهای صنایع دستی ایران است که برای تزئین بسیاری از اشیا مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از این اشیاﺀ، ساعت خاتم کاری رومیزی می باشد که توسط مراکز فروش معتبر زیادی در شهرهای مختلف به ویژه در شهر اصفهان در طرح ها و رنگهای مختلف عرضه می شود. 

مرکز فروش ساعت خاتم کاری رومیزی

انواع طرح ساعت خاتم کاری رومیزی

انواع طرح ساعت خاتم کاری رومیزی ساعت یکی از اشیاﺀ تزئینی و مصرفی می باشد که در تمام فضاهای مسکونی و اداری در انواع دکوراسیون های متفاوت به کار می رود. 

خاتم کاری از کنار هم قرار گرفتن اشکال هندسی به صورت منظم بر روی سطح های متفاوت که ممکن است از جنس چوب، استخوان و یا انواع فلزات مانند آلومینیوم، برنج و یا نقره باشد. 

انواع ساعت خاتم کاری نیز با توجه به نوع جنس سطحی که در خاتم کاری استفاده می شود، متفاوت است که در طرح ها و شکل های مختلف توسط هنرمندان این حوزه طراحی می شود. 

طرح های ساعت های خاتم کاری شده تنوع بسیار بالایی دارد و در انواع ساعت های دیواری و رومیزی به صورت شکل های خورشیدی، مربع، دایره و… .. به کار می رود. 

هر کدام از طرح های خاتم کاری که در ساعت های رومیزی و دیواری استفاده می شود، طرفداران خاص خود را دارد و قابل استفاده در انواع دکوراسیون ها به ویژه دکوراسیون های کلاسیک دارد. 

شرکت تولید ساعت خاتم کاری رومیزی

شرکت تولید ساعت خاتم کاری رومیزی هنر خاتم کاری اولین بار توسط هنرمندان شهر اصفهان انجام شده و هم اکنون نیز با گذشت سالیان دراز همچنان به عنوان یکی از صنایع دستی معروف در این شهر به شمار می آید. 

هنر خاتم کاری در طی سالیان دراز توسعه پیدا کرده و روی بسیاری از اشیاﺀ مورد استفاده قرار می گیرد که یکی از این اشیاﺀ، انواع ساعت های رومیزی می باشد. 

ساعت رومیزی یکی از اصلی‌ترین اجزاﺀ در دکوراسیون های مختلف می باشد که با هنر خاتم کاری ترکیب شده و مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است. 

تولید ساعت خاتم کاری شده در طرح های مختلف، امروزه توسط شرکتهای بسیار زیادی در داخل کشور به ویژه در شهر اصفهان انجام می شود که مخاطبان بسیار زیادی در داخل و خارج از کشور دارد. 

هر سال حجم بسیار بالایی از انواع ساعت های رومیزی خاتم کاری شده توسط شرکتهای تولیدی، در حجم های عمده و خرد در بازار داخلی و بسیاری از بازارهای خارجی عرضه می شود که برای شرکت تولیدی نیز حاشیه سودهای بالایی را به همراه دارد. 

برای خرید انواع ساعت های رومیزی خاتم کاری شده می توانید با کارشناسان فروش ما ارتباط برقرار کرده و اطلاعات لازم را کسب کنید. 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *