جاقلمی خاتم کاری از صنایع دستی استان اصفهان می باشد که بوسیله

هنرمندان و استادان به نام ساخته می‌شود .جنس این وسیله از چوب می باشد و با ایجاد نقش های زیبا و هنری ویژگی منحصر بفردی به آن داده است .سایز جاقلمی ۲۰تا ۱۵ سانتی متر می‌باشد .این وسیله می تواند موجب زیبای میز کار مدیران و حتی دانش آموزان نیز باشد و یک  هدیه بسیار ارزنده برای عزیزنتان باشد .

مرکز فروش جاقلمی خاتم کاری

راهنمای انتخاب جاقلمی خاتم کاری

راهنمای انتخاب جاقلمی خاتم کاری شما می توانید با تهیه جا قلمی خاتم کاری و استفاده از آن روی میز کار خود به

زیبای محیط اطراف خود کمک کنید و احساسی که شما از استفاده یک وسیله با اصالت ایرانی در محیط خود دارید بسیار رضایت بخش خواهد بود .

در انتخاب جا قلمی بسیاری اعتقاد دارند که به دست هنرمند شناخته شده  طراحی شده باشد قیمت برای این دسته از افراد مهم نبوده و مهم کیفیت کار می باشد .

همچنین در انتخاب جا قلمی باید توجه کرد که برای چه محیطی لازم است .برای محیط کاری بهتر است از جا قلمی چند ضلعی استفاده کرد .علاوه بر زیبای که دارد دارای جای قلم و یک فضا برای قرار دادن کارت ویزیت می باشد 

برای میز تحریر دانش آموز کافی است که جای قلم داشته باشد و از قیمت پایین تر نیز می توان استفاده کرد .

بسیاری از افراد علاقه مند به محیطی  سنتی و اصیل ایرانی هستند .در دیزاین چنین جاهای می توان در کنار دیگر وسیله های سنتی از این وسیله استفاده کرد هر چند ممکن است زیاد به کار نیاید ولی همین که زیبای خاصی به محیط می دهد می تواند کافی باشد .

شما در انتخاب جا قلمی می توانید از نوع دو قلم خریداری کنید این مدل ممکن است بیشتر به کار شما بیاید و همچنین می توانید از خاتم کاری های شلوغ با طرح و نقشه های متنوع تر استفاده کنید .

در انتخاب جاقلمی خاتم کاری چوبی برای مناطقی که رطوبت دارند مانند شمال کشور باید توجه داشت که از جنس مرغوبی خریداری شود تا طول عمر کوتاهی نداشته باشد و رطوبت باعث از بین رفتن جا قلمی نشود . 

ارائه کننده جاقلمی خاتم کاری

ارائه کننده جاقلمی خاتم کاری هنرمندان اصفهانی با ارائه جاقلمی خاتم کاری تمام ذوق و هنر و سلیقه یک

ایرانی اصیل را نشان داده اند . مسافران خارجی و ایرانی در سفر به اصفهان و بازدید بازار سنتی میدان امام  امکان ندارد که یک تکه هر چند کوچک از این هنر زیبا را به یادگار و سوغاتی به همراه خود به شهر و کشور خود نبرند و از زیبای آن لذت نبرند .

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *