خاتم کاری یکی از هنر های اصیل و سنتی ایران است که روی سطوح مختلفی قابل اجرا است و زیبایی خیره کننده ای دارد و ظروف مختلف خاتم کاری شده در جنس های مختلف بسیار شیک و خاص هستند. جاقلمی یکی از بهترین و با کیفیت ترین ظروف خاتم کاری است که علاوه بر استفاده کاربردی یه وسیله لاکچری به شمار می رود و مرکز فروش جاقلمی خاتم کاری شده، آن را با قیمت مناسب در سایت خود می فروشد.

مرکز فروش جاقلمی خاتم کاری شده

مدل های جاقلمی خاتم کاری شده

مدل های جاقلمی خاتم کاری شده جاقلمی همان طور که از نام آن پیدا است وسیله ای برای قرار دادن خودکار و روان نویس و امثال است که انواع و اشکال گوناگونی دارد و در جنس های مختلفی تولید می شود. هنر خاتم کاری بر روی جاقلمی های چوبی که از بهترین و باکیفیت ترین چوب ها تولید می شوند و برای ضد آب بودن با لایه پلیمری پوشانده می شوند و جاقلمی های فلزی که از فلزهای باکیفیتی مانند فلز برنج، مس و غیره ساخته شده اند، اجرا می شود.

مدل های جاقلمی خاتم کاری شده شامل جاقلمی های رومیزی، جاقلمی کوچک کشویی، صندوقی و غیره می باشد که جاقلمی رومیزی دارای یک یا چند زبانه برای قرار دادن خودکار است و در بعضی از این مدل ها کشوهای کوچکی برای قرار دادن لوازم تحریر تعبیه شده است و مدل صندوقی که مانند درب صندوقچه باز و بسته می شود و مدل کشویی هر کدام زیبایی منحصر به فردی دارند و در طرح ها و رنگ های  مختلفی تولید و عرضه می شوند و استفاده از این ها علاوه بر کاربردی بودنشان به میز تحریر و یا لوازم تحریر زیبایی بسیاری می بخشد.

ارائه کننده جاقلمی خاتم کاری شده

ارائه کننده جاقلمی خاتم کاری شده ارائه کننده جاقلمی خاتم کاری شده در واقع افراد فعال در این زمینه و هنرمندان تولید کننده این اثر هستند که با دستان هنرمند خود انواع جاقلمی را در نهایت دقت و ظرافت  و زیبایی هرچه بیشتر تولید می کنند و با کمترین قیمت عرضه می کنند، در حالی که ارزش مادی کار آن ها بسیار بالا است. جاقلمی خاتم کاری به حدی زیبا است که در بازار جهانی نیز تقاضای زیادی دارد و کارمندها، اساتید و حتی دانش آموزان و سایر افراد از آن استفاده می کنند، این کار علاوه بر رونق فروش باعث می شود هنر ظریف و اصیل ایرانی به دنیا نشان داده شود.

ارائه کنندگان این محصول، ارائه جاقلمی خاتم کاری را به صورت مستقیم و بدون واسطه با بالاترین کیفیت و زیبا ترین نقوش در سایت اینترنتی فروش خود انجام می دهند و به سراسر کشور ارسال دارند. برای خرید بدون واسطه با قیمت واقعی کافی است به این سایت رجوع کنید و انواع جاقلمی را در قالب کاتالوگ مشاهده کنید، انتخاب کرده و سفارش دهید تا در اسرع وقت در محل دلخواه تحویل بگیرید. 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *