تنگ مسی یکی از قدیمی ترین وسایل زندگی بشر بوده که از هزاران سال پیش در بین مردم رواج داشته است. همه ی شما از خواص اعجاز انگیز مس بر بدن انسان آگاه هستید، مس یکی از مهم ترین عناصر اکتشاف شده در طبیعت است که علاوه بر مصارف و کاربرد هایی که دارد برای پوست و بدن انسان از همه لحاظ مفید است. یکی از این انواع تنگ مسی هنرکاری شده، تنگ مسی خاتم کاری شده است که در ادامه با آن آشنا خواهیم شد. مرکز فروش بهترین انواع تنگ مسی خاتم کاری در سایت آرادبرندینگ قرار داده شده است، 

مرکز فروش تنگ مسی خاتم کاری

ابعاد تنگ مسی خاتم کاری

ابعاد تنگ مسی خاتم کاری  با توجه به اکتشاف کشف شده از تمدن جیرفت و شهر سوخته، وسایلی بدست آوردند که نشان می داد لیوان یا تنگ های مسی از دو هزار سال قبل از میلاد مسیح در ایران ساخته می شده و به سایر تمدن های بزرگ بشری مثل تمدن مصر باستان، تمدن روم، تمدن هندوستان و تمدن یونان فرستاده می شد که حاکی از اهمیت و محبوبیت ظروف مسی نزد ایرانیان داشته است . پذیرائی از مهمان یکی از سنت های دیرین مردمان سرزمین کهن پارس بوده، طی تحقیقات و اکتشافات بدست آمده از بقایای تمدن اَرته و شهر سوخته، دریافتند که ایرانیان از همان گذشته مهمان نوازی و پذیرائی از مهمان یک رکن اساسی در زندگی ایرانیان بوده، پیدا کردن انواع ظروف جامی و مسی زیبا با طرح های خیره کننده دال بر همین موضوع دارد، امروزه هم پذیرائی از میهمان جزو فرهنگ های اصیل ایرانی است. چای، میوه، شکلات از مهمترین وسایل پذیرائی از مهمان است، یک تنگ مسی می تواند جلوه زیبایی به آشپزخانه و اتاق پذیرائی خانه مان بدهد. آن تنگی که به دست هنرمندان خوش ذوق و با سلیقه طراحی شده باشد و می تواند نظر هر فردی را به خودش جلب کند. یکی از بهترین نوع شکل و ظاهر تنگ مسی مربوط به تمدن ایران است، ایرانیان با هنر و ذوق هنری خود تخته های زیبائی طراحی کردند که بسیار زیبا و شگفت انگیزاند.

خاتم کاری یکی از هنر های ظریف است که قدمت آن به هزاران سال پیش بر می گردد، محصولات خاتم این روز ها در تنوع بسیار بالایی وجود دارند که یکی از آنها، تنگ مسی خاتم کاری است. طرح های تخته نرد خاتم از تنوع بسیار بالایی نیز برخودارند  و معمولا ابعاد تنگ مسی بسیار متفاوت است .

تولید کننده تنگ خاتم کاری مسی

تولید کننده تنگ خاتم کاری مسی اصفهان یکی از بزرگترین مراکز تولید انواع محصولات خاتم کاری به ویژه تنگ مسی است.

 بهترین مراکز تولید تنگ خاتم  کاری با بهترین کیفیت در سایت ما قرار دارند. 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *