اگر به دنبال بازی مهیج و سرگرم کننده هستید به شما پیشنهاد می شود که بازی تخته نرد را امتحان کنید زیرا جزو بهترین بازی های موجود در بازار است.

تخته نرد جزو بازی های دو نفره است که از جنس چوب می باشد و در انواع طرح به ویژه مدل خاتم ساخته می شود و از نظر زیبایی هم درجه یک است.

شما می توانید برای خرید این محصول به این سایت که مرکز فروش تخته نرد خاتم اعلا است مراجعه کنید.

مرکز فروش تخته نرد خاتم اعلا

تنوع طرح تخته نرد خاتم کاری شده

تنوع طرح تخته نرد خاتم کاری شده اگر بخواهیم در زمینه تنوع طرح تخته نرد خاتم کاری شده صحبت کنیم می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  1. طرح های اسلیمی که جزو طرح های پرفروشی است که از زمان های قدیم تا به امروزه طرفداران خاص خودش را داشته و خیلی زیبا می باشد و معمولا در رنگ بندی های آن بیشتر از رنگ های آبی کم رنگ تا پررنگ استفاده می شود.
  2. طرح گل و مرغ که از کتاب حافظ و اشعار زیبای آن ایده گرفته می شود و معمولا بر روی زمینه ی اصلی از روغن ها و رنگ های قهوه ای روشن استفاده می شود و گل های قرمز و سرخ بزرگ همراه با شاخ و برگ های سبز و گاهی چهره اشخاصی مانند حافظ و خیام را بر روی جعبه می کشند که زیبایی کار را چند برابر می کند.
  3. طرح لیلی و مجنون که جزو زیبا ترین و چشم نواز ترین طرح ها است و به دلیل ویژگی هایی که دارد و همچنین ریزه کاری های نقاشی از قیمت بیشتری نسبت به سایر طرح ها برخوردار می باشد.
  4. تخته نرد های ساده و تک رنگ که بیشتر از جنس چوب درختانی مانند گردو ساخته می شود و خود چوب رنگ سرخی خاصی دارد و تنها با طرح های برجسته آن را تزئین می کنند.
  5. طرح های روغنی تک رنگ که به صورت ساده هستند و نه طرح برجسته با کمک چوب خاصی دارند و بر روی آن ها نقاشی و طرحی کشیده شده است و تنها مانند یک صفحه ی شطرنج طراحی می شوند و دو منظوره کاربرد دارند.

فروشنده تخته نرد خاتم اعلا

فروشنده تخته نرد خاتم اعلا فروشنده تخته نرد خاتم قیمت این محصول را بر حسب ویژگی های زیر تعیین می کند:

  1. اندازه و سایز تخته
  2. نوع طراحی و مدل آن
  3. نوع جنس چوبی که از آن ساخته می شود.
  4. درجه کیفیت و مرغوبیت محصول
  5. نوع برند و مارک تخته

امروزه به دلیل بالا رفتن میزان تقاضا برای تهیه و خرید این محصول بر تعداد فروشنده های تخته نرد خاتم اعلا روز به روز افزوده می شود تا بتوانند پاسخ گوی نیاز بازار باشند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *