تخته نرد نوعی بازی و سرگرمی است که باعث افزایش هوش افراد شده و تمرکز را بالا می برد. طراحی تخته نرد از نظر شکل ظاهری تنوع بسیار زیادی نسبت به گذشته پیدا کرده است. تخته نرد خاتم کاری بسیار زیبا بوده و هنر دست می باشد. این محصول به دلیل جذابیت بالا طرفداران زیادی را مجذوب خود کرده است. مرکز فروش تخته نرد خاتم اصفهان این محصول را به صورت آنلاین و غیر حضوری با کیفیت درجه یک به فروش می رساند. 

مرکز فروش تخته نرد خاتم اصفهان

کیفیت تخته نرد خاتم اصفهان

کیفیت تخته نرد خاتم اصفهان تخته نرد خاتم اصفهان از نظر کیفیت ظاهری و نوع ساخت بسیار مناسب و با دوام است. متریال و مواد اولیه ی به کار رفته در تولید آن درجه یک و با مرغوبیت بالا می باشد.

خاتم کاری روی بدنه ی این تخته نرد با ظرافت و دقت بالایی انجام شده و حاصل دست افرادی هنرمند و خلاق می باشد. ابعاد مختلف تخته نرد خاتم کاری شده ای اصفهان همچون 50* 50، 60* 60 و … وجود دارد. نوع چوب بدنه ی آن مقاوم بوده و در برابر فشار و ضربه به راحتی نمی شکند. 

بالا بودن کیفیت تخته نرد اصفهان باعث جذب طرفداران زیادی از اقصی نقاط کشور شده است. این محصول زیبا و هنر دست علاوه بر اینکه می تواند برای بازی استفاده شود جنبه ی تزیینی نیز دارد. 

استفاده از مهره های چوبی زیبا و مقاوم و نیز جعبه ای با طراحی متفاوت و شیک باعث شده کیفیت و جذابیت نهایی محصول افزایش یابد. 

فروشنده تخته نرد خاتم اصفهان

فروشنده تخته نرد خاتم اصفهان تخته نرد خاتم اصفهان به روش های مختلفی به فروش می رسد. فروشنده تخته نرد خاتم اصفهان این محصول را با کیفیت درجه یک و مقاومت بالا با نازلترین قیمت به بازار عرضه می کند. با توجه به فروش بالای این تخته نرد تولید کنندگان برتر آن همواره در حال تلاش برای تولید روز افزون این محصول می باشند.

جهت تهیه و خریداری این محصول به صورت عمده می توانید آن را از طریق این مرکز که توزیع و پخش کننده ی بزرگ محصولات خاتم کاری اصفهان می باشد، به صورت آنلاین با قیمت ویژه و باور نکردنی سفارش دهید.

امکان ارسال این محصول به تمام شهرها و استان های کشور در کوتاهترین زمان ممکن وجود دارد. در هر نقطه از کشور که زندگی می کنید برای تهیه ی زیباترین تخته نرد با قیمت ارزان و مقرون بصرفه می توانید سفارش خود را به صورت غیرحضوری ثبت کنید. با این روش خرید از خرج هزینه های اضافی و اتلاف انرژی پیشگیری خواهد شد. 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *