در بین تمام هنر های ایرانی، هنر قلمزنی یکی از هنرهای ظریف و زیبایی می باشد که با خلق آثاری شگرف، زیبایی را به شما هدیه می دهد، تابلوی قلمزنی گل و مرغ یکی از آثار این هنر می باشد که در مرکز فروش آثار قلمزنی در ابعاد و اندازه های گوناگون به فروش می رسد. 

مرکز فروش تابلوی قلمزنی گل و مرغ

مشخصات تابلوی قلمزنی گل و مرغ

مشخصات تابلوی قلمزنی گل و مرغ اگر به مراکز فروش تابلو و آثار هنری مراجعه کرده باشید قطعا تابلو های گل برجسته قلمزنی شده را زیاد دیده اید که شما را مجذوب خود کرده و ناخودآگاه به سمت آن کشیده می شوید، و شاید در نگاه اول تنها چیزی که به ذهن شما خطور کند ظرافت و چگونگی ایجاد این آثار می باشد. 

هنر قلمزنی هنری است که باید با نهایت دقت و ظرافت و توسط ابزار خاصی ایجاد شود، نمودِ این هنر بیشتر به صورت تابلو گل و مرغ می باشد که زینت بخش فضای خانه، اتاق و محل کار می باشد. 

تابلو مذکور دارا مشخصاتی می باشد که وجه تمایز آن با سایر آثار هنری می باشد، مشخصات تابلوی قلمزنی گل و مرغ به شرح زیر می باشد. 

جنس پایه این تابلو از مس می باشد، زیرا مس دارای خاصیت چکش خوری بالایی بوده ودر برابر ضربه مقاوم می باشد، بنابراین استفاده از مس به عنوان ماده اولیه در تولید این تابلو محسوب می شود. 

رنگ سفید تابلو قلمزنی به این علت می باشد که فلز مس را با قلع می پوشانند. 

ظرافت، زیبایی و طرح های گوناگون یکی دیگر از مشخصات آن می باشد. 

برجسته بودن طرح گل و مرغ، جذابیت این هنر را چند برابر کرده است. 

قرار گرفتن طرح قلمزنی شده بر روی پارچه جیر مشکی زیبایی این هنر را بیشتر به رخ می کشد. 

استفاده از قاب خاتم کاری شده و یا مینیاتوری به ارزش این هنر بیشتر افزوده است. 

آثار هنری و صنایع دستی به عنوان بهترین کادو و هدیه محسوب می‌شوند، اگر قصد کادو به دوست، همسر، پدر و مادر خود به مناسبت های مختلف را دارید اما در انتخاب و نوع کادو مردد مانده آید پیشنهاد می کنیم با خرید تابلوی طرح گل و مرغ آنها را شگفت زده کنید. 

عرضه تابلوی قلمزنی طرح گل و مرغ

عرضه تابلوی قلمزنی طرح گل و مرغ عرضه مستقیم و بی واسطه تابلوی قلم زنی طرح گل و مرغ توسط نمایندگی عرضه کننده محصولات هنری و صنایع دستی انجام می شود، عرضه این محصول به صورت اینترنتی یکی از سریع ترین راه های خرید و دسترسی به آن می باشد، و خریداران می توانند با انتخاب تابلو مورد نظر از طریق این سایت، مستقیم و بدون واسطه و با بهترین قیمت و در کمترین زمان ممکن سفارش خود را تحویل بگیرند. 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *