تابلو قلم زنی که به عنوان یکی از محصولات پر فروش صنایع دستی ایران به شمار می رود، در بازار خارج از ایران نیز مشتریان و طرفداران به خصوص خود را دارد. تابلو قلمزنی صادراتی که توسط استاد کاران طراح قلم زنی می شود در انواع و نمونه های مختلفی ارائه می شود که در مرکز عرضه تابلو قلمزنی صادراتی می ‌توانید برترین نمونه های تولید شده آن را مشاهده کنید.

مرکز عرضه تابلو قلمزنی صادراتی

انواع تابلو قلمزنی مسی صادراتی

انواع تابلو قلمزنی مسی صادراتی انواع مختلف تابلو قلمزنی مسی صادراتی که در کارگاه های داخل کشور تولید می شود با توجه به جنس صفحه و همچنین نوع نقوش حک شده بر روی آن ها به دسته های مختلفی تقسیم می شوند. برخی از این تابلو ها با توجه به شکل قاب حاشیه به صورت مربعی و مستطیلی تولید می‌شوند و مناسب برای نمایش در فضا های گوشه دار می باشند، اما برخی دیگر از این تابلو ها نیز به صورت دایره ای و یا به شکل بیضی تولید می شوند که دلیل این امر هم تطابق آن ها با فرم محیط و همچنین نقوش حکاکی شده بر روی آن ها می باشد.

نقش های متنوعی بر روی این تابلو ها حکاکی می شود که یکی از معروف ترین آن ها نقش گل و مرغ می باشد. در این نوع از طراحی، عکس پرندگان در کنار گل های زیبا و با استفاده از اصول نقوش اسلیمی بر روی صفحات مسی و یا برنجی و در موارد خاص در روی صفحات طلایی حکاکی می شود. میزان تجربه و هنر دست استاد کار بر روی کیفیت نهایی محصول و قیمت گذاری آن بسیار تاثیرگذار می ‌باشد.

بسیاری از مشتریان خارجی این محصولات ترجیح می ‌دهند نمونه‌ هایی را خریداری کنند که توسط استادکاران برجسته تولید شده باشد و از لحاظ برندینگ پشتوانه ای قوی داشته باشد.

ارائه کننده تابلو قلمزنی صادراتی

ارائه کننده تابلو قلمزنی صادراتی مرکز ارائه تابلو قلمزنی صادراتی باید بتواند تولید کنندگان مختلف این محصولات در سراسر کشور را شناسایی کرده و با کیفیت ترین انواع آن ها را جهت ارائه به مشتریان گرد هم آورد. ارائه کننده این محصول باید مشخصات صفحات کار شده را به درستی به خریدار انتقال دهد و او را در انتخاب نمونه مورد نظر راهنمایی کند.

خرید این محصولات از فروشندگان معتبر آن ها از اهمیت بالایی برخوردار است. چرا که فروشندگان معتبر و با سابقه معمولاً ترجیح می‌ دهند هنر دست استادکاران با تجربه را خریداری نمایند تا در فروش محصول به مشکل برخورد نکنند. در صورت نداشتن تجربه کافی در این زمینه می‌توانید با درگاه ارتباطی اعلام شده تماس گرفته و از تجربه بالای مشاوران فروش اینترنتی از طریق این درگاه برخوردار شوید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *