امروزه مرکز خرید محصولات خاتم اصفهان از جمله شطرنج خاتم کاری از رونق زیادی برخوردار بوده که این هنر اصیل ایرانی با کیفیت عالی و نیز قیمت مناسب به روش عمده در بازارهای جهانی از طریق نمایندگی های معتبر خریداری می شود.

خرید این محصول به روش مستقیم و نیز بدون واسطه انجام می گیرد که خرید از این طریق ارزان تر است که دارای طرفداران خاص خود می باشد.

مرکز خرید شطرنج خاتم کاری

جنس بدنه شطرنج خاتم کاری

جنس بدنه شطرنج خاتم کاری

این اثر هنری توسط استادان ماهر و زبر دست ایرانی با ظرافت و زیبایی خاص با استفاده از ابزرا آلات مهم در این زمینه طراحی و ساخته می شوند که از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.

از موارد مهم شطرنج خاتم کاری شده جنس بدنه شطرنج می باشد که از جنس چوب روسی و کف آن نیز از جنس ام دی اف می باشد که در تهیه و ساخت آن از دقت فراوان و نیز ظرافت و زیبایی خاصی استفاده شده که علاقه مندان زیادی را مورد توجه خود قرار داده است.

این اثر هنری زیبا از کاربرد و خواص زیاد و همچنین از ارزش زیادی برخوردار می باشد که با توجه به کیفیت و زیبایی آن توجه افراد زیادی را به خود جلب نموده است.

این اثر سنتی و اصیل ایرانی خاتم کاری شده دارای نقش و نگارهای زیبا و جذاب می باشد که در بیرون و داخل جعبه از آن استفاده شده است.

هنرمندان اصفهانی با استفاده از هنر دست خود و خلاقیت ذهن خود و نیز طراحی های خاص و همچنین نقش و نگارهای حکاکی شده با توجه به اثر خاتم کاری سبب شده که هنگام استفاده از این محصول عمده خلاقیت ذهنی افراد را دو چندان نموده و نیز در روح و روان افراد بسیار تاثیر گذار باشد.

یکی از محصولات بی نظیر و فوق العاده ای که با استفاده از هنر دست در اصفهان و برخی دیگر از شهرهای ایران انجام می شود هنر خاتم کاری بر روی شطرنج و تخته نرد است که خاتم کاری بر روی سطح چوب با استفاده از مثلث های کوچک و نیز بهره گیری از چوب درختان مخصوص، استخوان، صدف، مفتول های فلزی به روشی منظم همانند موزائیک کاری می باشد که زیبایی و ظرافت و از همه مهم تر چیدمان اصلی این اثر خلق شده در ساخت آن بسیار حائز اهمیت می باشد.

فروشنده شطرنج خاتم کاری شده

فروشنده شطرنج خاتم کاری شده

فروشنده شطرنج خاتم این محصول را از شرکت ها و فروشگاه های تولیدی معتبر خریداری می نماید و نیز از طریق نمایندگی های مجاز در سراسر کشور با کیفیت مرغوب و نیز با قیمت مناسب به روش مستقیم عرضه و نیز به فروش می رساند که فروش به روش مستقیم و نیز بدون واسطه ارزانتر می باشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *