شهر زیبای اصفهان به دلیل خاتم کاری های زیبا و چشم نوازش بسیار معروف است. خاتم کاران اصفهان طرح های زیبایی را روی گلدان  ، بشقاب ها، جعبه های جواهرات و جعبه های دستمال کاغذی کار می کنند. از جمله بی نظیرترین و مشهور ترین این صنایع زیبا، ساعت خاتم کاری اصفهان است. این ساعت در انواع مختلف و با طرح ها و رنگ های زیبا خاتم کاری می شود و بسیار پر فروش است و برای هدیه دادن بسیار مناسب است.مرکز خرید ساعت خاتم کاری اصفهان

انواع ساعت دیواری خاتم کاری

انواع ساعت دیواری خاتم کاری ساعت های دیواری خاتم در ابعاد و طرح های مختلفی وجود دارند. برای مثال در ابعاد مربعی شکل و به طرح بلبل موجود است. این ساعت ها به شکل دایره هم وجود دارند و طرح آنها منظره یا مکانی معروف است. ابعاد مثلثی از پر فروش ترین این ساعت ها هستند، زیرا به دلیل شکل زیبا و هم چنین طرح های دل نشین مورد پسند افراد هستند. ساعت دیواری خاتم، کار استادان هنرمند اصفهان است که هم برای هدیه دادن و هم برای استفاده در خانه مناسب است. از دیگر انواع ساعت دیواری خاتم می توان به نوع مدال دار اشاره کرد. این نوع ساعت هم برای خود زیبایی خاصی دارد و با سلیقه بعضی افراد هماهنگ است، ولی به دلیل فراوانی ساعت ها در انواع و ابعاد مختلف، فروش این نوع ساعت دیواری بسیار کم شده و در بازار به سختی پیدا می شود.

فروشگاه فروش ساعت خاتم کاری اصفهان

فروشگاه فروش ساعت خاتم کاری اصفهان اصفهان به دلیل اینکه مرکز خاتم کاری است، در فروش ساعت خاتم کاری بسیار موفق است. در هر جای شهر می توان فروشگاه های ساعت خاتم کاری را یافت ولی بهترین مکان میدان نقش جهان است. این مکان از نظر تفریحی، باستانی، صنایع قلمزنی و به ویژه خاتم کاری حائز اهمیت است. در بازارهای میدان نقش جهان می توان انواع مختلفی از ساعت های خاتم کاری را مشاهده کرد. در این فروشگاه ها انواعی از ساعت ها به نمایش گذاشته شده که افراد با دیدن کیفیت و جنس آنها با خیالی آسوده خرید کنند. هر چقدر کیفیت اجناس بهتر و طرح های آنها زیباتر و بهتر باشد، قیمت محصول به همان اندازه گران تر است. این فروشگاه ها معمولا محصولات خود را با قیمتی مناسب به مشتریان عرضه می کنند. چون این محصولات کار دست استادان و هنرمندان برجسته است، کمی قیمت آنها را افزایش می دهد. اگر طرح یا نوع ابعاد برای مشتریان مورد پسند نباشد، می توانند با ارائه مدل و نقش دلخواه خود به استادان، ساعت یا محصول مورد علاقه خود را سفارش دهند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *