آثار مادی و معنوی بر جای مانده از تمدن های بشری و صنایع دستی نمایانگر فرهنگ و تمدن اقوام گذشته هر سرزمین است و صنایع دستی جایگاه اساسی و ویژه ای در معرفی فرهنگ و تمدن دیرینه هر ملتی دارد. کشور ما نیز مهد هنرهای دستی بسیاز جذاب و زیبا بوده و یکی از هنرهای قدیمی خاتم کاری می باشد. یکی از مراکز خرید جامدادی خاتم کاری شده با کیفیتی عالی و قیمتی بسیار مناسب همین شرکت می باشد.

مرکز خرید جامدادی خاتم کاری شده

راهنمای انتخاب جامدادی خاتم کاری

راهنمای انتخاب جامدادی خاتم کاری برای خرید و انتخاب جامدادی خاتم کاری باید به چه نکاتی توجه کرد؟ خاتم کاری به وسیله ابزار مختلفی بر روی انواع چوب و فلزات مختلف انجام می شود و هنرمندان اصفهانی طرح های زیبا به شکل اشکال هندسی و به صورت مثلث های بسیار ظریف بر روی ظرف ایجاد می کنند و هر چه این نقش و نگارها ظریف تر و ریزتر باشد، نشان دهنده کیفیت بالای کار می باشد.
باید در تمام سطح ظرف مورد نظر به یک اندازه کار شده همچنین سطحی صاف و منظم  داشته باشد. پس در هنگام خرید به ظرافت کار دقت زیادی نموده همچنین رنگ کاری این محصول باید به صورت تمیز و با دقت انجام شده باشد و تمامی اشکال و نقش ها باید به صورت منظم و قرینه باشند.
جامدادی خاتم کاری از جنس چوب یا فلز مس، نقره و  برنج و … می باشد که معمولا نوع فلزی آن قیمت بالاتری دارد. استفاده از فلز مس در خاتم کاری کیفیت و ارزش محصول را بالاتر برده و هنرمندان طرح های بسیاز زیبایی را بر روی آن اجرا می کنند که زیبایی آن را دوچندان می کند.

مرجع فروش جامدادی خاتم کاری شده

مرجع فروش جامدادی خاتم کاری شده مرجع فروش جامدادی خاتم کاری را با کمی تحقیق و پرس و جو به راحتی می توانید پیدا کنید. در حال بازار خرید و فروش انواع محصولات سنتی خاتم کاری بسیار داغ می باشد و مشتریان زیادی در داخل و خارج از کشور دارد. هنر خاتم کاری یکی از هنرهای دستی شهر اصفهان است که از زمان های گذشته تا به امروز توجه افراد زیادی را به خود جلب نموده است و بر روی اشیاء و ظروف مختلف تزئینی و دکوری مورد استفاده قرار می گیرد.
امروزه علاوه بر جامدادی انواع ظروف تزئیتی مختلف از جمله ظرف شکلات خوری خاتم کاری، میوه خوری خاتم کاری، گلدان خاتم کاری، آینه و شمعدان خاتم کاری، جعبه جواهرات خاتم کاری، ساعت دیواری خاتم کاری و … با کیفیتی عالی تولید و ارائه می شود و با توجه به زیبایی و جذابیت بی نظیر فروش بسیار خوبی دارد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *