یکی از شاخص ترین تابلوهای هنری که اثر دست استادان توانمند و هنرمند ایرانی می باشد؛ تابلو قلمزنی مینیاتور است که با دقت و ظرافت بالایی کار شده و هر چقدر که ظریف بودن این تابلو، بیشتر باشد؛ به همان نسبت هم بیشتر به دل بیننده خواهد نشست. حالا در مرکز خرید تخصصی انواع محصولات قلمزنی می توانید با طرح ها و ابعاد مختلفی از این تابلوی مسحور کننده روبرو شوید.

مرکز خرید تابلو قلمزنی مینیاتور

انواع تابلو قلمزنی مینیاتور کدام اند؟

انواع تابلو قلمزنی مینیاتور کدام اند؟ تابلوهای قلمزنی مینیاتوری دارای جزئیات بسیار دقیقی بوده که هنر شناسان را غرق خود کرده و با ظرافت و زیبایی بیش از حدش، جای زیادی را در دل آنان باز نموده است.
این تابلوها حاصل ساعت ها زحمات دست استادکاران قلمزن بوده و به دلیل طرح های بسیار ریزی که جزء به جزء با دقت کار شده اند؛ عنوان مینیاتوری را کسب نموده اند.

حالا اگر می خواهید بدانید که انواع تابلو مینیاتور قلمزنی کدام اند؟ یا اینکه می خواهید با مدل های متعلق به این تابلوها بیشتر آشنا شوید؛ می توانید گزینه های زیر را دنبال نمایید:

  1. تایلو مینیاتوری قلمزنی مدل صلیبی
  2. تابلو مینیاتوری قلمزنی مدل اسلیمی
  3. تابلو مینیاتوری مدل دو گل پره وارو
  4. تابلو مینیاتوری مدل تک گل با قاب خاتم کاری شده

هر یک از این تابلوها نمایش دهنده ظاهری فوق العاده شیک و جذاب بوده و آنها را می توان بر دیوار خانه یا محل کار آویخت و از داشتن تابلوهایی هنرمندانه و اصیل لذت برد.
گفتنی است هر یک از این تابلوها در برگیرنده ابعاد و سایزهای مختلفی نیز بوده و در نتیجه قیمت هر کدام از آنها با دیگری متفاوت خواهد بود.
از جمله این سایزها می توان به سایز 24*30، سایز 30*60، سایز 10*45، سایز 30*40 و … اشاره کرد.

ارائه کننده تابلو قلمزنی مینیاتور

ارائه کننده تابلو قلمزنی مینیاتور تابلو قلمزنی مینیاتور تلفیقی از هنر قلمزنی و خاتم کاری بوده که توسط هنرمندان متبحر و خوش ذوق اصفهانی کار شده و در گروه صنایع دستی آنها نیز جای گرفته است.
این تابلوها بیش از اینکه در معرض توجه خریداران داخلی باشند؛ در راس دید خریداران خارجی، به ویژه توریست ها قرار داشته و به عنوان یک تابلوی ایرانی الاصل و صادراتی به جای جای کشورهای جهان نیز صادر می گردند.

حال باید گفت که ارائه تابلو قلمزنی در طرح های مختلفی مانند طرح مینیاتوری از طریق مراکز اختصاصی ای همچون این مرکز عرضه کننده صورت گرفته و بنابراین توسط آن این موقعیت عالی در اختیارتان خواهد بود برای اینکه در نهایت از چنین تابلوهای بی نظیری بهره مند شوید:

  • انواع تابلو قلمزنی مینیاتوری با سایزهای کوچک تا بزرگ
  • تابلوهای قلمزنی اصل اصفهان
  • تابلو های مینیاتوری مشبک و برجسته قلمزنی با ظاهری بسیار چشمگیر

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *