مراکز تولید ظروف خاتم کاری اصفهان غالبا در استان اصفهان فعال هستند و همواره سعی دارند تا در فرایند تولید این ظروف نهایت سلیقه و خلاقیت را به کار ببرند. این تولید کنندگان سعی دارند تا تولید ظروف خاتم کاری را در متنوع ترین طرح ها به انجام برسانند تا محصولات شان باب سلیقه اکثریت مشتریان قرار گیرد و میزان فروش محصولات شان روز به روز افزایش یابد.

مرکز تولید ظروف خاتم کاری اصفهان

انواع ظروف خاتم کاری شده کدام است؟

انواع ظروف خاتم کاری شده کدام است؟ خاتم کاری یکی از هنر های اصیل ایرانی است که در این هنر سطح اشیا به خصوص سطح ظروف فلزی با مثلث های کوچکی آراسته می شود که با این مثلث های کوچک اشکال منظم هندسی طراحی می شوند.

ظروفی که بر روی آن ها خاتم کاری انجام شده است، دارای ظرافت و زیبایی منحصر به فردی هستند. زیرا اشکال منظم چند ضلعی که در کنار یک دیگر در سطح این ظروف تشکیل شده‌ اند، می‌ توانند تاثیر بسیاری در زیبایی ظاهری ظروف داشته باشند و محصولاتی که در سطح آن ها این هنر پیاده می ‌شود، جزو صنایع ‌دستی ارزشمندی محسوب می ‌شود که علاوه بر داخل ایران نیز طرفدارانی را در جهان به خود اختصاص داده‌ اند.

انواع ظروف خاتم کاری بر اساس فاکتور های مختلفی در دسته های گوناگونی درجه بندی می شوند. به طور مثال یکی از فاکتور های موثر در تنوع این ظروف نوع ظرف هایی است که بر روی آن ها این هنر اصیل ایرانی پیاده شده است.

 یکی از انواع آن ها، ظروف مسی است که هنر خاتم کاری با نهایت دقت و ظرافت روی آن ها انجام شده است و دارای زیبایی منحصر به فردی هستند. همچنین بر روی ظروفی که از نقره تولید شده ‌اند نیز هنر خاتم کاری انجام می‌ شود که ظروف نقره ‌ای خاتم‌کاری دارای بالا ترین میزان قیمت نسبت به سایر ظروف خاتم کاری می باشند.

انواع این ظرف ها، شامل انواع ظروف پذیرایی مانند قندان، شیرینی خوری، شکلات خوری و همچنین ظروف دکوراتیوی مانند انواع گلدان، سنگاب و غیره می باشد.

ارائه کننده ظروف خاتم کاری اصفهان

ارائه کننده ظروف خاتم کاری اصفهان اصفهان از جمله یکی از استان‌ هایی است که در آن هنرمندان بسیاری به هنر خاتم کاری فعالیت دارند و ظروف خاتم کاری، جزو اصیل ترین سوغاتی های استان اصفهان محسوب می ‌شوند. این محصولات تحت عنوان ظروف خاتم کاری اصفهان در بازار شناخته می ‌شوند.

این نوع ظروف توسط ارائه کنندگان مختلفی به صورت غیر حضوری و یا فیزیکی به مشتریان ارائه می شوند. ارائه کننده ظروف خاتم کاری اصفهان سعی دارد تا ارائه ظروف خاتم کاری را به نحوی انجام دهد که در فرآیند عرضه آن کم ترین میزان دلال و واسطه حضور داشته باشد تا ظروف خاتم کاری اصفهان با مناسب ترین قیمت در اختیار خریداران قرار گیرند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *