خاتم کاری یکی از اصلی ترین هنر اصیل و سنتی ایرانیان است که روی ظروف مختلف اجرا می شود و زیبایی بی حد و خیره کننده ای دارد که ظرف خاتم کاری زعفران یکی از هزاران ظروف خاتم کاری شده است که در سایز ها و وزن های مختلفی وجود دارد و بسیار باکیفیت است و تنوع بسیار زیادی دارد و مرجع فروش این ظرف، آن را با قیمت استثنایی در سایت های معتبر فروش اینترنتی خود عرضه می کند.

مرجع فروش ظرف خاتم کاری زعفران

جنس ظرف زعفران خاتم کاری شده

جنس ظرف زعفران خاتم کاری شده زعفران در ظروف مختلف فلزی، شیشه ای و پلاستیکی بسته بندی می شود، اما بهترین گزینه برای بسته بندی زعفران ظروف فلزی است که  جنس ظرف زعفران خاتم نیز از فلز است و کیفیت بسیار بالایی دارد. ایران مهد تولید زعفران در جهان است و سالانه حجم زیادی از این محصول صادر می شود و وقتی این محصول در ظروف خاتم کاری شده بسته بندی شود علاوه بر خصوصیات مثبتی که دارد دقت و ظرافت دستان هنرمند ایرانی و هنر اصیل ایرانی به مردم جهان نشان داده می شود.

ظرف فلزی خاتم کاری بسیار محکم و بادوام است و از رشته های زعفران در برابر خورد شدن در مسیر حمل و نقل و جا به جایی جلوگیری می کند، درب این ظروف محکم بسته می شود و زعفران دچار نم و رطوبت نمی شود و به راحتی می توان آن را آسیاب کرد، همچنین فلز زمان ماندگاری زعفران را افزایش می دهد و رنگ این محصول در ظروف فلزی تغییر نمی کند.  قسمتی از درب های ظروف فلزی خاتم کاری از طلق است و باعث دیده شدن زعفران و زیبایی بیشتر ظرف می شود.

قیمت ظرف خاتم کاری زعفران

قیمت ظرف خاتم کاری زعفران ظرف خاتم کاری فلزی زعفران در سایز های مختلف: نیم گرمی، یک گدمی، نیم مثقال و یک مثقال تا یک کیلوگرم وجود دارد و طرح های آن بسیار متنوع است و رایج ترین آن ها ظرف های خاتم کاری فیروزه ای و یا ترمه ای است، کیفیت این ظروف با یک دیگر تفاوتی ندارد و تفاوت قیمت آن ها تنها در تفاوت سایز ظروف است و قیمت بسیار مناسبی دارند.

قیمت ظرف خاتم کاری زعفران را می توانید در سایت های فروش آن مشاهده کنید. افراد فعال در این زمینه بهترین و با کیفیت ترین ظروف خاتم را در حجم های مختلف با نازل ترین قیمت در سایت های معتبر فروش اینترنتی خود عرضه می کنند و به سراسر کشور ارسال دارند. برای خرید کافی است به این سایت ها رجوع کنید و هر تعداد ظرف خاتم زعفران در هر حجمی که نیاز دارید دارید سفارش دهید تا در اسرع وقت در محل دلخواه تحویل بگیرید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *