تابلو قلم زنی وان یکاد یکی از تابلوهایی است که در بین مردم بسیار محبوب واقع شده است و تقریبا در دکوراسیون هر منزلی می توان گفت که وجود دارد زیرا این تابلو به عنوان یک آیه قرانی با طرح های بسیار زیبای گل و مرغ تهیه می شود که شیوه ماهرانه قلم زنی آن افراد زیادی را مجذوب خود می کند. در مراکز مرجع فروش تابلوهای قلم زنی وان یکاد انواع تابلوهای مسی با قاب های مختلف چوبی وجود دارند که وجود این قاب ها زیبایی آنها را دو چندان کرده است.

مرجع فروش تابلو قلم زنی وان یکاد

مشخصات تابلو قلم زنی وان یکاد

مشخصات تابلو قلم زنی وان یکاد هنر قلم زنی یکی از روش های بسیار قدیمی است به گونه ای که امروزه هم می توان در برخی از مکان های تاریخی آثار قلم زدن روی سنگ را مشاهده کرد. از مشخصات تابلو وان یکاد می توان به مواردی مانند نوع قلمی که به کار رفته است، جنس زمینه تابلو، قاب تابلو که چوبی یا پی وی سی است و وجود طرح های زیبایی که برای تزیین آیه به کار می روند اشاره کرد. ابعاد این تابلوها در در اندازه های کوچک و متوسط و بزرگ توسط تولید کنندگان آنها در نظر گرفته می شود که توجه به این ویژگی سبب می شود که بتوان آن مناسب با محیط های کوچک یا بزرگ  انتخاب کرد. هنر قلم زنی در حقیقیت بیشتر با نام قلم زنی اصفهان شناخته شده است زیرا در بسیاری از نقاط استان اصفهان صنایع دستی زیادی تحت عنوان هنر قلم زنی تهیه می شود و به مراکز فروش یا نمایندگی های آنها در دیگر نقاط کشور فرستاده می شوند. امروزه از این تابلوها هم برای دیوار کوب کردن روی دیوار منازل و هم مکان های دیگر و همچنین برای هدیه دادن به فراوانی استفاده می کنند و این چنین است که از این هنر دستی به خوبی حمایت می شود و این باعث می شود که هنرمندان این سبک بتوانند همواره باعث ترویج آن در کشور شوند و روزانه از سبک های جدید تری نیز برای تولید تابلوهای جدیدتر استفاده کنند.

عرضه کننده تابلو قلم زنی وان یکاد

عرضه کننده تابلو قلم زنی وان یکاد عرضه کننده تابلو قلم زنی وان یکاد انواع آنها را در ابعاد مختلف از کارگاه های تولید کننده خریداری می کند سپس بر اساس نوع جنس و قلم به کار رفته و همچنین قاب های اطراف آنها قیمت آنها را در نظر می گیرد و در بین مشتریان خود عرضه می کند و در هنگام خرید اطلاعات کافی درباره ویژگی های تابلو را در اختیار مشتری قرار می دهند تا علاقمندان بتوانند انتخاب آسان تری داشته باشند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *