تابلو قلمزنی آیه الکرسی جزو آثار اصیل ایرانی می باشد.اصالت و ظرافت این هنر ایرانی باعث شده در بین طرفداران خود از اهمیت بالایی برخوردار شود.ایران کشوری هنر پرور و هنر دوست می باشد و وجود آثار هنری همچون تابلو ی قلمزنی در ایران فرهنگ و تمدن اصیل ایرانی را به اجرا می گذارند.

مرجع فروش تابلو قلمزنی آیه الکرسی

ویژگی ظاهری تابلو قلمزنی آیه الکرسی

ویژگی ظاهری تابلو قلمزنی آیه الکرسی یکی از هنر های ماندگار و اصیل ایرانی هنر قلم زنی می باشد.هنر کنده کاری و تزئین نقش های زیبا بر روی فلزاتی مانند برنج،مس،طلا و نقره را هنر قلم زنی می گویند.هنر قلم زنی از قدیمی ترین  هنر های اصیل ایرانی می باشد.تابلو ی قلم زنی ایه الکرسی از اوایل اسلام و با توجه به گرایش ایرانیان به دین اسلام به وجود آمد.

از ویژگی ظاهری تابلو قلمزنی نوع قاب،کیفیت و سایز پلاک قلمزنی می باشد.

جنس این پلاک ها مسی بوده و طریقه درست کردن این قاب ها اینگونه می باشد که یک ورقه مسی را به اندازه دلخواه برش می دهند و با استفاده از قلع،سفید می کنند.سپس پشت این ورقه را با قیر مذاب پر کرده و می گذارند تا خشک شود.

بعد از این کار،استاد قلم زن با ظرافت و دقت خاصی و با استفاده از ابزار مخصوص نقوش و طرح های مختلف را بر روی بدنه مسی قلمزنی می کند.قیری که پشت بدنه مسی ریخته می شود به این دلیل است که در اثر ضربات قلم،ورقه مسی دچار شکستگی و کجی نشود.

بعد از این کار بعضی از قسمت های کار را با دوده سیاه می کنند تا این اثر هنری جلوه ی زیبا تری به خود بگیرد.پس از این که کار پلاک قلمزنی به اتمام رسید نوبت به انتخاب قاب می رسد که برای این کار بیشتر از قاب های مینیاتوری و خاتم کاری شده استفاده می کنند.

تابلو قلمزنی آیه الکرسی از محصولات اصفهان بوده و یک محصول زیبای فرهنگی ،هنری و مذهبی به حساب می آید. 

عرضه کننده تابلو قلمزنی آیه الکرسی

عرضه کننده تابلو قلمزنی آیه الکرسی تابلو قلمزنی آیه الکرسی به عنوان یک هدیه و برای مکان های مختلف استفاده می شود.تابلو های آیات و احادیث در بین مردم از محبوبیت زیادی برخوردارند.

عرضه تابلو قلمزنی از مراکز اصلی فروش این کالا صورت می گیرد.به نمایش گذاشتن این تابلو ها در همایش هایی که در تهران و سایر استان ها برگزار می شود از استقبال ویژه ای بر خوردار است.قیمت این تابلو ها متناسب با طرح و اندازه ی آن متفاوت می باشد.

تابلو قلمزنی از ارزش فرهنگی و هنری بالایی برخوردار می باشد و در مدل های متنوع و سایز های مختلف به مشتریان عرضه می شود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *