تابلو قلمزنی از محصولات هنری بسیار لوکس است که به عنوان دیوارکوب در بخش های مختلف منزل به کار می رود. این تابلو ابعاد و اندازه های مختلفی دارد که از مدل و طرح های بسیار جذاب و گوناگون تهیه شده است. مرجع خرید تابلو قلمزنی 60*30 باکیفیت ترین محصولات خود را به صورت اینترنتی به مشتریان ارائه می دهد که از قیمت های بسیار مناسب و ارزان برخوردار می باشد.

مرجع خرید تابلو قلمزنی 60*30

مشخصات تابلو قلمزنی 60*30

مشخصات تابلو قلمزنی 60*30 تابلو به عنوان یک دیوارکوب در انواع ساختمان های تجاری و مسکونی نصب می شود که از محبوب ترین آنها می توان تابلو قلمزنی را نام برد. از ابعاد آن می توان 60*30 را نام برد که در مدل و طرح های مختلف ساخته می شود.

مس و برنج از جمله موادی هستند که از کیفیت بالایی برخوردار می باشند و در ساخت بدنه آن استفاده می شود. همچنین قاب دور آن از جنس پی وی سی می باشد. از مشخصات تابلو 60*30 می توان به استفاده از روکش لعاب اشاره کرد که مقاومت آن را در برابر حرارت و رطوبت حفظ می کند.

از مزایای این تابلو می توان به سایز نسبتا کوچک آن اشاره نمود که فضای کمی را به خود اختصاص می دهد و از وزن پایینی برخوردار می باشد. همچنین جهت زیباسازی آن از هنرهای خاتم کاری و میناکاری به کار رفته است که هنر سنتی ایرانی را به مردم جهان نشان می دهد.

ارائه کننده تابلو قلمزنی دیواری

ارائه کننده تابلو قلمزنی دیواری فروش تابلو قلمزنی دیواری در بازار داخلی آمار بسیار بالایی را به خود اختصاص داده است که از دلایل اصلی آن می‌ توان به مزایا و خصوصیات ویژه آن اشاره کرد. محصولات در شده ارائه کننده تابلو دارای تنوع بسیار بالا است که هر کدام کاربرد های منحصر به فردی دارد که مشتریان می توانند از بین آنها به انتخاب هر کدام که دوست دارند دست بزنند.

جهت سفارش این کالا می توان با فروشندگان حاضر در محل به صورت تلفنی و از راه دور ارتباط برقرار نمود و آن را به هر میزانی که می‌ خواهید سفارش دهید. تمامی سفارشات ثبت شده به سراسر کشور فرستاده می ‌شوند که ضمانت و سلامت کالا از سوی فروشندگان تایید شده است.

کارشناسان فروش همه روزه در دسترس هستند و آماده پاسخگویی و ارائه محصول به مشتریان و خریداران عزیز می باشند. شما می توانید در صورت داشتن هر گونه سوال با کارشناسان ما تماس حاصل نموده و پاسخ خود را در اولین فرصت بگیرید. علاوه بر بازار داخلی به فروش این محصول در بازار خارجی نیز پرداخته می ‌شود که نشان از مرغوبیت و هنر کالای ایرانی دارد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *