در حال مراکز بسیاری تابلو قلمزنی اصفهان را به فروش می رسانند. تابلوهای قلمزنی اصفهان به دلیل اعتبار خود محبوبیت بسیاری در بازار دارند و تابلوهای ساخته شده به دست استادان بنام اصفهانی نه تنها در ایران بلکه در کل دنیا از شهرتی ویژه برخوردارند. جهت آشنایی با معتبرترین مراکز فروش این تابلوها با ما تماس برقرار نمایید

مراکز فروش تابلو قلمزنی اصفهان

چرا محصولات قلمزنی اصفهان مرغوبتر است؟

چرا محصولات قلمزنی اصفهان مرغوبتر است؟ هنر کنده کاری و تزئین روی فلزات نظیر نقره و مس و طلا را قلمزنی می گویند. این کنده کاری به وسیله قلم و چکش انجام می پذیرد. هنر قلمزنی قدمتی هزاران ساله دارد و یکی از مشهورترین صنایع دستی ایران در سطح دنیا محسوب می گردد و شاید اغراق نباشد اگر بگوییم محصولات قلمزنی اصفهان مرغوبترین در نوع خود هستند.

هنرمندان اصفهانی جزئی از مبدعان و صاحب سبکان در هنر قلمزنی هستند. امروزه قلمزنی اصفهانی به یک سبک ویژه تبدیل شده. ویژگی سبک اصفهانی در قلمزنی استفاده از چکش و قلم عمیق است. در سالهای اخیر استادان اصفهانی هنر قلمزنی را گسترش داده و سبکی جدید اختراع کرده اند که قلم ریز و برجسته نام دارد. در این سبک ویژه آثار جلوه ای برجسته و سه بعدی دارند که در نوع خود بینظیر است.

محصولات قلمزنی اصفهان به دلیل برآمدن از دل اساتید برجسته و نیز قدمت طولانی و اصالت بسیار، مرغوب ترین محصولات قلمزنی ایران و حتی دنیا محسوب می شوند. اساتید قلمزنی اصفهان به قدری شهیر هستند که در بسیاری از مجامع دنیا از آنها تقدیر شده و آثار آنها در نمایشگاه ها و موزه های معتبر دنیا نگهداری می شوند.

علاوه بر قلمزنی اصفهان این هنر در سبک ها و شهرهای دیگری نظیر تبریز و شیراز نیز دنبال می شود که آثار این دو شهر نیز از شهرت و اعتبار فراوانی برخوردارند. اما همانگونه که ذکر شد شاید بتوان گفت سرآمد تمامی آثار قلمزنی محصولات تولید شده از دل اصفهان است.

خرید مستقیم تابلو مسی قلمزنی اصفهان

خرید مستقیم تابلو مسی قلمزنی اصفهان برای خرید مستقیم تابلو مسی قلمزنی اصفهان می توانید به مراکز فروش معتبر این محصول مراجعه فرمایید. این مراکز و عرضه کنندگان در ارتباط مستقیم با هنرمندان و استادان مشهور و مجرب هنر قلمزنی در شهر اصفهان هستند و درجه یک ترین محصولات آنها را ارائه می نمایند.

قیمت تابلو قلمزنی اصفهان بسته به استاد طراح آن، متریال و جنس اثر و سبک کاری آن متفاوت است ولی به طور کلی این آثار دارای قیمت مناسبی بوده و جزئی از صنایع دستی فاخر و نفیس محسوب می گردند. برای آشنایی بیشتر با این هنر و نیز شناخت  معتبرترین مراکز توزیع تابلو مسی قلمزنی اصفهان با ما تماس بگیرید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *