قیمت نهایی تابلو قلمزنی برجسته در این شرکت تولیدی بسیار مناسب و مقرون به صرفه و منصفانه می باشد. این نوع از تابلوها بسیار جذاب و خاص بوده و در ابعاد و اشکال و طرح های بسیار متنوعی برای تمامی مشتریان عزیز که سلایق گوناگونی دارند معرفی شده و عرضه می گردد. این نوع از تابلوهای سنتی بی نظیر بوده و فروش فوق العاده بالایی دارند.

قیمت نهایی تابلو قلمزنی نقش برجسته

فروش تابلو قلمزنی برجسته با قاب خاتم

فروش تابلو قلمزنی برجسته با قاب خاتم فروش تابلو قلمزنی برجسته با قاب خاتم که  یکی از شاهکارهای بسیار خارق العاده و بی نظیر می باشد از طریق این نمایندگی فروش برای تمامی خریداران صورت می گیرد. این تابلوها که ترکیبی از هنر قاب های چندضلعی با رنگ های بسیار متنوع و طرح های قلمزنی شده با رنگ های متنوع و  مختلف می باشند یکی از جذاب ترین تابلوها برای هدیه به کسانی که به آنها اهمیت می دهید می باشد. این هنر اصیل اصفهان و شیراز بوده و تابلوهای بسیار شایسته و سنتی می باشد که همه روزه و همه ساله توریست های بسیاری را جلب نگاه ها کرده و چشمان هر بیننده ای را نوازش می دهد..

جذاب ترین تابلو قلمزنی قاب خاتم کاری شده در جذاب ترین طرح ها و رنگ ها را در ابعاد مختلف از این نمایندگی بخواهید.مشخصات تابلوی قلمزنی قاب خاتم کاری شده بسیار ویژه و بارز بوده و یکی از جذاب ترین هنرهای باستانی و قدمتی می باشد. انواع تابلو قلمزنی قاب در خاتم کاری های جذاب چند ضلعی با رنگ های خاص و جذاب  دلخواه تهیه می گردد.. 

مشخصات تابلو قلمزنی نقش برجسته قاب خاتم کاری شده درجه یک بسیار جذاب بوده و کاملا مرغوب در اندازه های پنجاه در سی و پنج، پنجاه در هفتاد، پنجاه در هفتاد و هفتاد در صد سانتی متر و بسیاری دیگر تهیه می گردد. این نوع تابلو های زیبا به همراه قاب نفیسش با هنر دست طراحی گردیده دارای رنگی ثابت می باشد.

این محصول از بهترین رنگ ها  و خاتم کاری های جذاب و  مرغوب  تولید می شود. بسیار مقاوم می باشند. برای داشتن یک انتخاب مناسب و مطمئن می توان با افراد آگاه و کارشناس در این حیطه مشورت نمود و متناسب با نیاز قاب خاتم کاری دلخواه را انتخاب نمود.

تابلوهای قلمزنی با قاب های خاتم کاری شده از جمله هنرهای دستی اصفهان و شیراز هستند که هنرمندان چیره دست و با ذوق اصفهانی و شیرازی عزیزمان، این  هنر ارزشمند را با هم ترکیب و تلفیق نموده و قاب­ هایی با طرح های مختلف از جمله گل و مرغ، بوته­ های گل سرخ یا گیاهان، پرندگان، نقاشی چوگان تولید کرده و با قاب های زیبا و نفیس، زینت­ بخش خانه­ های ایرانی شده است.

این محصول از بهترین مدل ها تولید می شود. برای داشتن یک انتخاب مناسب و مطمئن می توان با افراد آگاه و کارشناس در این حیطه مشورت نمود و متناسب با نیاز تابلو فرش دلخواه را انتخاب نمود. این شرکت تولیدی مفتخر است به صورت مستقیم و از طریق این مجموعه فروش با شما مشتریان عزیز ارتباط تلفنی برقرار کرده و تمامی مدل ها و کاتالوگ ها را برایتان به تصویر کشیده و شرح دهد و سپس سفارش ارزشمندتان را به ثبت برساند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *