یکی از ظروف پذیرایی شیک و با کیفیت  پذیرایی شکلات خوری خاتم کاری است. این محصول تزئینی بسیار زیبا دارای طرفداران زیادی است و در سایز و جنس های مختلف تولید می شود. قیمت خرید شکلات خوری خاتم کاری به موارد زیادی وابسته است که می توان به کیفیت این محصول، ابعاد و اندازه، طرح و مدل، برند و شرکت تولید کننده، جنس محصول، روش خرید و فروش، هزینه های تولید و … اشاره کرد.

قیمت خرید شکلات خوری خاتم کاری

جنس انواع شکلات خوری خاتم کاری

جنس انواع شکلات خوری خاتم کاری معمولا جنس شکلات خوری خاتم کاری از مس و یا چوب می باشد. همان طور که می دانید هنر خاتم کاری یکی از هنرهای قدیمی و اصیل ایرانی است که بر روی انواع محصولات چوبی و مسی اجرا می شود. این هنر مربوط به شهر اصفهان است که از زمان های گذشته تا به حال مورد توجه افراد زیادی واقع شده است و در کنار سایر هنرهای دستی از قبیل قلم زنی، مینا کاری، فیروزه کوبی و… بر روی انواع ظروف کار می شود.

شکلات خوری خاتم کاری مسی یکی از پرفروشترین محصولات خاتم کاری است. در هنر خاتم کاری با استفاده از ابزار مختلف نقش و نگار هایی ظریف و جذاب به صورت اشکال هندسی بر روی ظرف مورد نظر ایجاد می کنند و هر چه این نقش های مثلثی شکل ریزتر باشد، نشان دهنده کیفیت بالای آن است. امروزه در شهر اصفهان با استفاده از این هنر ماندگار و اصیل انواع ظروف مختلف را با کیفیتی عالی تولید و در سایزهای مختلف ارائه می کنند.

مرکز پخش شکلات خوری خاتم کاری

مرکز پخش شکلات خوری خاتم کاری پخش شکلات خوری خاتم کاری با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت توسط همین شرکت انجام می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان واحد فروش در تماس باشید. این روزها بازار خرید و فروش انواع محصولات خاتم کاری بسیار داغ می باشد و مشتریان استقبال خوبی از خرید نشان می دهند.
بسیاری از برندهای تولیدی معتبر علاوه بر فروش انواع شکلات خوری خاتم در داخل کشور آن را به کشورهای مختلف جهان صادر می کنند و در آنجا نیز این محصول جذاب تزیینی مورد پسند افراد زیادی قرار گرفته است.

شکلات خوری خاتم چوبی و مسی دارای مدل های متنوعی است همچنین در ابعاد مختلفی این ظرف طراحی می شود. نوع مسی آن معمولا قیمت بالاتری نسبت به نمونه چوبی دارد و هر دو بسیار زیبا و شکیل هستند و مشتری با توجه به سلیقه و بودجه خود می تواند محصول دلخواه را خریداری کند. هنر خاتم کاری علاوه بر ظرف شکلات خوری بر روی انواع ظروف تزیینی از قبیل شیرینی خوری، جام، گلدان، شمعدان و … انجام می شود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *