قیمت خرید شطرنج خاتم کاری شده در بازار متفاوت است و بر اساس عواملی همچون چوب مورد استفاده برای درست کردن آن، میزان کیفیت محصول، شرکت تولید کننده، طرح شطرنج و… قیمت آن تعیین می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر و کامل تر با ما در ادامه مطلب همراه شوید. قیمت خرید شطرنج خاتم کاری شده

طرح های شطرنج خاتم کاری شده

طرح های شطرنج خاتم کاری شده شطرنج خاتم کاری شده یکی از بهترین و با کیفیت ترین شطرنج های موجود در بازار می باشد که برای تولید آن وقت و انرژی بسیار زیادی گذاشته شده است. این محصول دارای طرح های مختلفی است که رنگ های مورد استفاده و همچنین کیفیت طرح های مختلف آن با یکدیگر تفاوت دارد.

انواع طرح های شطرنج خاتم کاری شده شامل تخته خاتم لب گرد، تخته شطرنج خاتم استخوانی، تخت نرد تمام خاتم ستونی و… است. لازم به ذکر است بدانید در برخی از طرح های این شطرح آلیاژ برنج نیز استفاده شده است که این طرح به عنوان با کیفیت ترین و بهترین نوع آن شناخته می شود. 

برای تولید طرح های مختلف این محصول ابتدا چوب آن را که از درختان بسیار مقاوم و محکمی همچون درخت راش می باشد آماده کرده و آن را خاتم کاری می نماید. در انتها نیز پس از کشیدن نقش های مختلف خاتم کاری شده بر روی تخته بر روی آن روکشی از جنس پلی استر ایجاد و به فروش می رساند.
 این محصول به دلیل اینکه از جمله هنرهای دستی انسان می باشد از کیفیت بسیار بالا و دوام طولانی برخوردار است. این فروشگاه نیز در زمینه فروش انواع تخته شطرنج خاتم کاری شده با طرح های مختلف در حال فعالیت است. در صورتی که می خواهید با بهترین و پرفروش ترین طرح های این محصول آشنا شوید به راحتی می توانید به صورت آنلاین و غیر حضوری محصولات موجود در این مرکز را مشاهده و بررسی نمایید. 

فروشنده شطرنج خاتم کاری شده

فروشنده شطرنج خاتم کاری شده انواع شطرنج های خاتم کاری شده با طرح های مختلف پس از تولید توسط فروشنده آن در میان خریداران ارائه می شود. این فروشنده اطلاعات و تجربه کافی در زمینه شناسایی انواع محصولات خاتم کاری اصل و با کیفیت دارا است و به همین دلیل بهترین و با کیفیت ترین نوع تخته را برای فروش انتخاب می نماید. 

فروشنده این محصول پاسخگوی تمام سوالات خریداران عمده در این زمینه می باشد. افرادی که خواهان خرید به صورت کلی هستند بهتر است قبل از سفارش محصول و انجام خریدشان ابتدا به صورت تلفنی و حضوری با فروشنده ارتباط برقرار کرده و پس از کسب اطلاعات کافی در این خصوص برای خرید اقدام کنند. 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *