ست اداری خاتم کاری از لوکس ترین محصولات کاربردی است که می توان در دفاتر مختلف از آن استفاده نمود. قیمت خرید ست اداری خاتم کاری با توجه به میزان کیفیت آن تعیین می شود.

قیمت خرید ست اداری خاتم کاری

طرح های ست اداری خاتم کاری

طرح های ست اداری خاتم کاری ست اداری خاتم کاری از لوکس ترین محصولات کاربردی است که به دلیل طرح های زیبا و مختلف آن می توان به صورت تزئینی از آن استفاده نمود. این ست شامل محصولات زیر می باشد:

  • پایه چسب
  • جاقلمی لیوانی
  • جاقلمی کشویی
  • جاکاغذی

استفاده از هنر خاتم کاری در تهیه این محصول اصالت ایرانی را به میز و دفتر شما می بخشد. این ست ها هنر دست هنرمندان اصفهانی است که از مواد مختلفی مانند چوب راش، برنج و استخوان شتر در تولید آن به کار برده اند.

طرح های به کار رفته در این محصول سنتی هستند که از بین آنها می توان مینیاتوری را نام برد. این ست در ابعاد، مدل و نقوش متنوعی ساخته می شود که می توان آن را به عنوان هدیه نفیس به دوستان و آشنایان تقدیم نمود. از خصوصیات و ویژگی های می توان به مقاومت در برابر رطوبت اشاره نمود که به دلیل استفاده از لایه پلی استر می باشد.

همچنین جنس بسیار محکمی دارد و در برابر ضربه بسیار مقاوم می باشد. این ست طول عمر بسیار بالایی دارد و در عین حال از ظرافت خاصی برخوردار می باشد. طرح و رنگ های متنوع به کار برده شده در آن موجب شده تا بتوان به آسانی آن را با دکوراسیون و محیط اداری مورد نظر هماهنگ نمود.

مرکز پخش ست اداری خاتم کاری

مرکز پخش ست اداری خاتم کاری

خرید ست اداری خاتم کاری به صورت اصل و اورجینال توسط این شرکت صورت می پذیرد. در این مرکز می توانید محصولات را به صورت مستقیم از برندهای سازنده تهیه کنید. این محصولات در کیفیت بسیار بالایی تولید شده‌ اند و از بهترین مواد اولیه در ساخت آنها استفاده شده است.

مرغوبیت یکی از مهم ترین شرایطی است که مشتریان می ‌توانند به واسطه آن محصول را با خیال راحت تهیه و از مزایای آن استفاده کنند. برای این کالا قیمت های بسیار مناسبی در نظر گرفته شده است تا همه بتوانند آن را تهیه کنند. جهت تهیه طرح های ست اداری می توانید با کارشناسان فروش ارتباط برقرار نمایید.

در ادامه شماره ها را می‌توانید مشاهده کنید و با استفاده از آنها به برقراری رابطه با فروشندگان بپردازید. مشتریان و خریداران با خرید به صورت غیر حضوری می توانند بدون نیاز در مرکز به رفع نیازهای خود بپردازند. با این روش می‌ توان زمان و هزینه را به خوبی مدیریت نمود و از اتلاف آنها جلوگیری کرد.

افرادی که دارای مشکلات و دغدغه‌ های مختلف هستند و فرصت حضور در بازار را ندارند می توانند به واسطه این روش خرید خود را تکمیل کنند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *