خاتم کاری این هنر بزرگ و به جای مانده از هنرمندان بزرگ ایران بسیار با شکوه و منحصر به فرد می باشد. هر کسی با دیدن این کارها مدهوش زیبایی آن ها خواهد شد.ساعت خاتم کاری اصفهان یکی دیگر از آن کارها است که اثر دست ماهر اساتید اصفهانی ما می باشد. قیمت باور نکردنی و مناسب این ساعت ها باعث می شود هر کسی وسوسه برای خرید آن ها شود.

قیمت خرید ساعت خاتم کاری اصفهان

جنس بدنه ساعت خاتم کاری

جنس بدنه ساعت خاتم کاری   کارهای خاتم کاری کارهای اصیل و بسیار زیبای مردان هنرمند سرزمین مان ایران می باشد که با شکوه و جلوه ی خاصی در گوشه گوشه فضایی که گذاشته شوند می درخشند.

اصفهان با سوغاتی های مشهورش و صنایع دستی محبوب نه تنها در داخل کشور بلکه بیرون از کشور همیشه طرفداران بی شماری در همه جا داشته و دارد.

اگر می خواهید هدیه ای مناسب به کسی که خانه اش را عوض کرده یا نو عروسی دارید که به تازگی به خانه بخت رفته یا حتی برای دیوار منزل خود، می توانید این هدیه ارزشمند را بخرید و آن را با افتخار کادو دهید.

این ساعت زیبا با صفحه ی ساعت دار و قاب خاتم کاری شده که بسیار تصاویر زیبایی روی ان نقش شده است مناسب خانه های کلاسیک شما می باشد

ساعت های خاتم کاری شده که نه تنها ساعت است بلکه می تواند تابلوی زیبایی بارنگ بندی های جذابی هم روی دیوار باشند.

جنس بدنه ساعت خاتم کاری چوب می باشد که تصاویر زیبای خاتم روی آن حک شده اند.

گاهی تصاویر و رنگبندی ساعت خاتم کاری آنقدر زیبا است که شما را تا رویاهایی دور خواهد برد.

این ساعت ها رنگ بندی و تصاویر متنوعی و مدل های مختلفی دارند. ساعت های چهار گوش، گرد ، خورشیدی و غیره.

ساعت های خاتم کاری رنگ های متنوعی دارند و قابلیت ست شدن با انواع دکور ها را دارد.

مرکز پخش ساعت خاتم کاری اصفهان

مرکز پخش ساعت خاتم کاری اصفهان اصفهان سرزمین هنر و صنایع دستی است که اساتید بسیار ماهری برای تمامی هنر های دستی دارد. خاتم کاری یکی دیگر از هنرهای اساتید بزرگ اصفهان می باشد که با دقت و حوصله تمام نقش های زیبایی روی چوب ظاهر می کنند. ساعت خاتم کاری یکی از این کارهای خاتم کاری است.

ساعت خاتم کاری شده که هم می تواند ساعت باشد و هم به زیبایی تابلویی روی دیوار شما به خوبی تجلی کند. ساعت خاتم انواع نقش و نگارها را دارد و رنگبندی متنوعی دارد و شما می توانید آن را با انواع دکور های منزل تان ست کنید.

مراکز خرید ما مسئول پخش ساعت خاتم در سطح کشور می باشد و بهترین و زیباترین ساعت های خاتم را دارد. شما می توانید از آن ها بازدید کنید یا اینکه به سایت ما سری بزنید و انواع مدل ها و قیمت آن ها را ببینید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *