جاقلمی خاتم کاری شده جزو صنایع دستی اصفهان می باشد که  علاوه بر جنبه کاربردی آن در تزیین میز کار نیز کارایی دارد یعنی این جاقلمی هم جنبه کاربردی دارد و هم جنبه تزیینی.از این هنر زیبا می توان به عنوان یک کادوی مناسب برای مدیران و کارمندان و اساتید استفاده کرد.

قیمت خرید جاقلمی خاتم کاری کشویی

مشخصات جاقلمی کشویی خاتم کاری

مشخصات جاقلمی کشویی خاتم کاری قلمدان های کشویی خاتم کاری که از اقلام قلمدان می باشند جهت نگه داری خودکار،خوشنویس و قلموی خطاطی استفاده می شود. اثریست زیبا کار دست هنرمندان اصفهانی که با ظرافت و زیبایی خاصش جلایی ویژه به میز محل کارمان می دهد.

همانطور که می دانید خاتم کاری یکی از هنر های اصیل ما ایرانیان است که بر روی ظروف مختلف اجرا می شود در میان این محصولات جاقلمی پر طرفدارترین کالای خاتم کاری شده می باشد.این قلمدان در دو نوع کشویی و رو میزی تهیه شده و به مشتریان عرضه می شود.

از مشخصات جاقلمی کشویی این است که دارای یک درب کشویی بوده که به راحتی باز می شود.در این خاتم کاری از بهترین و اعلا ترین نوع خاتم بهره برده اند.

برای اینکه ار تیره شدن بر اثر برخورد دست به مرور زمان جلوگیری به عمل آید از پوشش پلی استر بر روی قلمدان خاتم استفاده می کنند.

اگر استفاده از جاقلمی خاتم با ظاهری زیبا و اصیل به صورت صحیح باشد طول عمر آن نیز زیاد می شود.

جنس جاقلمی خاتم از چوب درخت راش ،استخوان شتر و فلز برنج است که با دستان توانای هنرمندان به صورت اشکال هندسی در کنار هم قرار گرفته است و ظاهری زیبا به اثر بخشیده اند.

این جاقلمی از کیفیت بالایی برخوردار بوده و در پایان کار خاتم سازی به آن پوششی پلی استر کشیده می شود تا علاوه بر زیباتر شدن،مقاومت آن را در مقابل رطوبت زیاد کند.از قرار دادن این جا قلمی ها در جاهای نمور و مرطوب باید اجتناب کرد.ظروف خاتم کاری در شهرهایی همچون اصفهان و شیراز تهیه می شوند و کیفیت این کالا به نوع چوب،برنج استفاده شده و چگونگی قرار گرفتن آن ها در کنار یکدیگر از نظر ظرافت بستگی دارد.

مرجع فروش جاقلمی خاتم کاری

مرجع فروش جاقلمی خاتم کاری جا قلمی خاتم کاری قیمتی ارزان تر نسبت به محصولات لوکس خارجی دارد به این دلیل خرید آن برای عموم مشتریان امکان پذیر می باشد.

برای خرید این محصول باید با مراجعه به فروشگاه ها و مراکز فروش جاقلمی خاتم مراجعه کرد و یا به صورت اینترنتی این محصول را خریداری نمود.در روش اینترنتی با خرید مستقیم از تولید کنندگان و با حذف واسطه ها و هزینه های اضافی خریدی آسان داشته باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *