تابلو قلمزنی آنتیک یکی از زیباترین و در عین حال گرانبها ترین تابلوهای قلمزنی است. این محصول با طراحی انواع نقوش و نگاره ها روی مس و برنج تولید می شود. این تابلو نتیجه هنر دست صنعتگران و هنرمندان قلمزن بسیار ماهر است. غالبا از قاب های خاتم کاری شده برای دور این تابلوها استفاده می شود. قیمت خرید این محصول بنا به ابعاد و ظرافت طرح های مختلف تابلو متفاوت می باشد.

قیمت خرید تابلو قلمزنی آنتیک

طرح های تابلو آنتیک قلمزنی

طرح های تابلو آنتیک قلمزنی هنرمندان قلمزن از انواع طرح ها و نقوش در خلق تابلو های آنتیک استفاده می کنند. نقش های گل و شکوفه درختان، زیبایی خاصی به این تابلوها می دهد.

انواع پرندگان و حیوانات نیز به صورت نقوشی برجسته در این تابلوها خودنمایی می کنند. آیه های قرآنی نیز بوسیله قلمزنی روی تابلو های مسی و برنجی جلوه ومعنویتی خاص پیدا می کنند. اکثر کشورهای مسلمان از تابلوهای آنتیک قرآنی استقبال کرده و آن را به عنوان تحفه ای گرانقدر خریداری می کنند.

بیشتر هنرمندان از آثار تاریخی و وقایع تاریخی برای تابلو قلمزنی الگو می گیرند. این تابلوها در هر طرح و اندازه ای که باشند به عنوان یک اثر هنری زیبا می توانند فرهنگ و اصالت ایرانی را به نمایش بگذارند. طرح های تابلو آنتیک آنچنان زیبا هستند که چشم هر بیننده ای را مبهوت خود می کنند. با توجه به قیمت گران این نمونه تابلو ها اکثر خریداران این محصول علاقه مندان به صنایع دستی مختلف هستند که این تابلو را در کنار صنایع دستی خود قرار می دهند. این تابلو در بازارهای جهانی نیز طرفداران زیادی دارد. در پایان باید به این امر اشاره کرد که هنر قلمزنی از قدیمی ترین هنرهای دستی ایران است و باید به این صنعت توجه بیشتری شود.

مرکز فروش تابلو قلمزنی آنتیک

مرکز فروش تابلو قلمزنی آنتیک تابلو قلمزنی آنتیک که تلفیقی از هنر نقاشی، مسگری و قلمزنی است یکی از شاهکارهای قلمزنی محسوب می شود. مرکز فروش تابلو قلمزنی با ارائه انواع تابلوهای آنتیک این محصول را به صورت مستقیم در معرض فروش قرار می دهد.

اگر چه قیمت این نمونه تابلو بسیار گران بوده و در شمار تابلو های نفیس است، اما بازار فروش پر رونقی دارد. انواع تابلو آنتیک قلمزنی در این مرکز به صورت عمده یا خرید تکی با قیمت های مناسب در اختیار خریداران قرار می گیرد.

عرضه مستقیم این محصول سبب می شود که خریداران با اطمینان بیشتری اقدام به خرید این محصول کنند.  این نمونه تابلو در شمار کالاهای صادراتی نیز بوده و تجارت این محصول همچنین صادرات آن تجارتی پر سود بوده و ارز قابل توجهی را می تواند وارد کشورمان کند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *