خاتم کاری هنری اصیل و سنتی می باشد که بر روی فلزات مختلف نقش و نگار های زیبایی به جای می گذارد، آینه شمعدان خاتم یکی از انواع هنر خاتم کاری می باشد که با توجه به فلز پایه، ابعاد آینه شمعدان، میزان حجم کار شده بر روی آن و همچنین نوسانات بازار دارای قیمتی متفاوت می باشد، قیمت خرید آینه شمعدان خاتم را می توانید از طریق این سایت استعلام کنید. 

قیمت خرید آینه شمعدان خاتم

کیفیت جنس آینه شمعدان خاتم کاری شده

کیفیت جنس آینه شمعدان خاتم کاری شده اگر تازه عروس هستید و در بازار آینه شمعدان به دنبال بهترین و شکیل ترین آینه شمعدان هستید با طیف وسیعی از مدل های مختلف با جنس های متفاوت روبرو خواهید شد که در بین تمامی اجناس موجود در بازار آینه شمعدان خاتم کاری شده، زیبایی و نمای خود را به رخ کشیده و بسیاری را مجذوب خود کرده و آنها را وادار به خرید می کند. 

بسیاری از افراد نیز از آینه شمعدان برای طراحی دکوراسیون داخلی منزل خود استفاده می کنند، همانطور که میدانید در بین ما ایرانیان نور مظهر روشنایی و امید می باشد و از این رو استفاده از شمعدان برای ایجاد نور و روشنایی امید بخش روح زندگی خواهد بود. 

آینه شمعدان خاتم کاری بر روی فلزات پایه ای همچون مس، آلومینیوم، برنج و چوب ایجاد می شود و هر کدام به نوبه خود دارای کیفیت لازم می باشند. 

مس به دلیل خاصیت چکش پذیری بالا و همچنین مقاوم در برابر حرارت و رطوبت گزینه مناسبی برای آینه شمعدان خاتم می باشد. 

یکی از جنس های با کیفیت آینه شمعدان خاتم که در بازار به وفور یافت می شود با جنس برنج می باشد، این نوع جنس علاوه بر اینکه بسیار مقاوم می باشد از طول عمر بالایی برخوردار است، مقاوم به رطوبت و گرما بوده و طرح های خاتم کاری بر روی این جنس زیبایی خاص و چشم نوازی به آن می بخشد. 

کیفیت و جنس آینه شمعدان خاتم کاری به حدی بالا می باشد که برای بسیاری از نو عروسان گزینه اول در خرید آینه شمعدان محسوب می شود و با خرید این نوع آینه شمعدان و ست کردن آن با سایر وسایل خود، جلوه خاصی به خانه و وسایل خود می دهند. 

مرکز پخش آینه شمعدان خاتم کاری

مرکز پخش آینه شمعدان خاتم کاری وجود مرکز پخش آینه شمعدان خاتم، زمینه خرید آسان و راحت را برای متقاضیان این کالا در سراسر کشور فراهم کرده است. 

در مرکز پخش آینه شمعدان خاتم، انواع مختلف آینه شمعدان، با طرح و رنگ، کیفیت، جنس و ابعاد و اندازه های گوناگون وجود دارد و با پوشش همه سلیقه ها، انتخاب را آسان نموده است. 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *