قیمت خرید آینه خاتم کاری گرد بسته به نوع طرح، اندازه و شرایط بازار متفاوت می باشد. خاتم کاری یکی از هنرهای سنتی و ظریف ایرانی می باشد. با این هنر می توان نقوش مختلفی را روی انواع فلزات ایجاد کرد و محصولات زیبایی مانند آینه خاتم کاری، گلدان خاتم کاری، تابلوهای خاتم های و… را تولید کرد.

قیمت خرید آینه خاتم کاری گرد

ویژگی های آینه خاتم کاری گرد

ویژگی های آینه خاتم کاری گرد

ویژگی های آینه خاتم کاری گرد شامل گزینه های زیر می شود:

  • آینه خاتم کاری از نظر شکل ظاهری فوق العاده می باشد و می تواند به زیبایی دکوراسیون منزل ما کمک کند. به خاطر همین علاوه بر این که ما می توانیم صورت خود را در این آینه ببینیم. می توانیم به عنوان وسایل دکوری از آن استفاده کنیم.
  • این نمونه محصول بسیار مستحکم و مقاوم می باشد. به طوری که اگر از بالا به پایین پرت شود ممکن است آینه آن بشکند. ولی قسمت های خاتم کاری آن هیچ صدمه ایی نمی بیند.
  • رنگ آمیزی قسمت خاتم کاری این آینه با بهترین کیفیت و با دقت فراوان و به طور خیلی ماهرانه انجام شده است. به طوری که با نمی توانیم تشخیص دهیم که روی سطح آن رنگ شده است.
  • این محصولات در مدل و طرح های متنوعی تولید می شوند. به طوری که کاملا با سخت ترین سلیقه ها هم خوانی دارند.
  • خاتم کاری روی سطح این محصولات کاملا یکنواخت می باشد و تمام روی سطح به طور یکسان خاتم کاری شده است و جای خالی دیده نمی شود که این باعث شده زیبایی این آینه ها فوق العاده شود.
  • این نمونه محصولات در اندازه های مختلفی تولید می شوند.
  • آینه های خاتم کاری در شکل های مختلفی مانند گرد، مربع، مستطیل و… تولید می شوند.

ارائه کننده آینه خاتم کاری گرد

ارائه کننده آینه خاتم کاری گرد

ارائه کننده آینه خاتم کاری گرد تمام توان و تلاش خود را انجام می دهد تا محصولی مثال زدنی را در اختیار مشتریان بگذارد. ارائه آینه خاتم کاری در مدل، رنگ و اندازه های متنوعی انجام می شود.

اگر به دنبال خرید آینه برای جهیزیه دختر خود هستید حتما توصیه می کنیم به سراغ آینه های خاتم کاری بروید چون از نظر زیبایی بسیار شیک می باشند و می توانند خانه عروس را زیبا و آرامش بخش کنند.

استفاده از انواع وسایل تزئینی در منزل می تواند نقش مهمی در روحیه انسان داشته باشد. به طوری که تحقیقات نشان می دهد وسایل تزئینی می تواند باعث آرامش شود و افسردگی و خستگی را از انسان دور کند. به خاطر همین ما می توانیم با پرداخت هزینه ایی بیشتر به جای آینه های معمولی از آینه های خاتم کاری استفاده کنیم. ویژگی آینه خاتم باعث شده فروش این محصول روز به روز افزایش یابد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *