تابلو قلمزنی نفیس یکی از پر فروش ترین محصولات در عرصه ی صنایع دستی ایران به شمار می رود. قلمزنی، هنر ایجاد طرح ها و نقوش مختلف بر روی فلزات است. اصفهان یکی از مراکز مهم تولیدات هنری از جمله تابلو های قلمزنی در کشور می باشد. از معروف ترین تابلو های قلمزنی می توان تابلو قلمزنی طرح گل و مرغ را نام برد.

قیمت تابلو قلمزنی نفیس

مدل های تابلو قلمزنی نفیس

مدل های تابلو قلمزنی نفیس

ایرانیان از گذشته های دور تا کنون در تولید انواع هنر های دستی دست داشته اند. از جمله هنر های دستی مختلف که ایرانیان طی سالیان متمادی تولید می کرده اند می توان خوشنویسی، فرش بافی، شیشه کاری و … را بر شمرد.

یکی از مهم ترین هنر هایی که از گذشته های دور تا کنون توسط ایرانیان انجام گرفته است، قلمزنی می باشد. به کندن نقوش و طرح های مختلف بر روش اشیای فلزی همچون طلا و مس اصطلاحاً هنر قلمزنی گفته می شود. تولیدات هنری که در حرفه ی قلمزنی انجام می گیرد در قالب های گوناگونی از جمله تابلو های کوچک و بزرگ انجام می گیرد. اصفهان یکی از مطرح ترین مراکز تولیدات هنری از جمله قلمزنی است. تابلو های نفیس متعددی در این شهر تولید شده اندکه از جمله معروف ترین آن ها می توان به تابلو حاوی “جُنده کاری” اشاره کارد. به تابلو های قلمزنی برجسته، جُنده کاری گفته می شود. 

از جمله مدل های  تابلو نفیس قلمزنی در اصفهان می توان به ساعت قلمزنی برجسته نفیس، تابلو قلمزنی برجسته طرح پنج آهو، تابلو قلمزنی برجسته طرح سیمرغ، تابلو برجسته قلمزنی طرح شکار و گل و مرغ، تابلو قلمزنی طرح گل و بوته و تابلو قلمزنی مسی برجسته طرح و ان یکاد اشاره نمود.

فروش عمده تابلو قلمزنی نفیس

فروش عمده تابلو قلمزنی نفیس

همان طور که گفته شد، کشور ما از گذشته های دور تاکنون، مهد صنایع دستی از جمله تابلو های قلمزنی در جهان بوده و هست. این اثرات هنری در مراکز بسیاری در سراسر کشور مورد خرید و فروش قرار می گیرند. بیشتر این مراکز در اصفهان واقع است. 

از جمله مراکز مطرح و معروف در زمینه ی فروش انواع صنایع دستی از جمله فروش عمده  تابلو های قلمزنی در ایران، گروه بازرگانی نقشه می باشد. از جمله ارزشمند ترین تولیدات هنری این مرکز که در حال فروش است و طرفداران بسیاری نیز دارد، بشقاب قلمزنی اصفهان می باشد. قیمت این اثر در این مرکز همان قیمت تعیین شده توسط کارخانه است. ضمناً علاقه مندان می توانند تولیدات هنری این مرکز را هم به صورت اینترنتی و هم به صورت مراجعه ی حضوری انتخاب و خریداری نمایند. 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *