امروزه هنر و صنایع دستی در ایران از رونق و پیشرفت چشمگیری برخوردار می باشد که یکی از مهمترین هنرهای ایرانی خاتم کاری است که در انواع و اقسام گوناگون در تنوع رنگ ها و طرح ها ، مدل ها، جنس ها، ابعاد و غیره با کیفیت مطلوب تولید و نیز با قیمت مناسب به روش عمده در بازار عرضه می گردند. از جمله هنر خاتم کاری می توان به قاب خاتم کاری اعلا اشاره نمود که در نوع خود بی نظیر و دارای کاربرد فراوان است که به روش مستقیم و نیز بدون واسطه به فروش می رسد که فروش به این روش ارزانتر است.

فروش مستقیم قاب خالی خاتم کاری اعلا

موارد استفاده از قاب خاتم کاری شده

موارد استفاده از قاب خاتم کاری شده

برای این که با انواع قاب های خالی خاتم کاری آشنا شویم ابتدا بهتر است با هنر خاتم آشنا شده که خاتم هنری است زیبا و جذاب که با استفاده از مواد اولیه ارگانیک و نیز استفاده از اشکال هندسی متفاوت و با قرار دادن آن ها به شکل های خاصی به طور منظم و با دقت و ظرافت خاص می توان به این قاب ها زندگی داد که این کار با هنر دست هنرمندان ماهر و حاذق ایرانی نقش بندی می شوند که بسیار زیبا و دارای طرفداران خاص خود می باشند.

صنایع دستی خاتم از جمله محصولات صادراتی و تزئینی و جنبه دکوراسیونی بالایی برخوردار است که می توان به عنوان سوغاتی از آن استفاده نمود.

از این هنر زیبا و دیدنی می توان به قاب های خاتم کاری شده، ساعت خاتم، جای قلم خاتم، شکلات خوری خاتم، وسایل میز کار هم چون جای دستمال کاغذی و غیره اشاره نمود که بسیار حائز اهمیت می باشد.

معمولا از قاب خالی خاتم کاری شده در انواع سایز و اندازه، ابعاد، مدل، طرح و رنگ، نقش و نگار و غیره برای استفاده از لوح تقدیر، مدارک مهم، دست نوشته های خوشنویسی، تابلو فرش، پلاک های قلم زنی و دیگر موارد به کار برده می شود که هر کدام دارای تنوع زیبایی و خواص و همچنین کاربرد جداگانه می باشند که جذابیت و زیبایی را در محیط و مکان استفاده شده دو چندان می کند.

تولید کننده انواع قاب خاتم کاری اعلا

تولید کننده انواع قاب خاتم کاری اعلا

امروزه تولید کنندگان زیادی در سراسر کشور از جمله شهرهای اصفهان و زنجان دو قطب معروف در این زمینه می باشند که دارای فعالیت های زیادی بوده که انواع قاب خاتم کاری شده اعلا و درجه یک را توسط هنر دست هنرمندان این خطه از سرزمین اسلامی ایران با توجه به ابزارآلات مخصوص در این زمینه از درجه کیفی بالایی برخوردار می باشند که توانسته اند این گونه از محصولات عمده را با قیمت مناسب به فروش برسانند.

فروش با کیفیت این گونه از محصول عمده به روش مستقیم و نیز بدون واسطه در بازارهای جهانی ارزانتر و مقرون به صرفه تر از لحاظ اقتصادی می باشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *