قاب ها یکی از قدیمی ترین وسایل زندگی بشر بوده اند که از گذشته تا به الان به عنوان وسایل تزئینی خانه استفاده می شدند خاتم کاری یکی از ارزشمند ترین و اصیل ترین هنر های ایرانیان بوده و محصولات هنری زیبایی با این هنر خوشنام خلق شده است. یکی از انواع قاب های هنرکاری شده، قاب خاتم کاری شده است. اصفهان مهم ترین خاستگاه اصلی انواع هنر های خاتم کاری شده است. مرکز فروش بهترین انواع قاب خاتم کاری اعلا با کیفیتی عالی در سایت ما قرار داده شده است.

فروش قاب خاتم کاری سه گل اعلا

معرفی انواع محصولات خاتم کاری

معرفی انواع محصولات خاتم کاری قاب ها یکی از خاطره انگیز ترین بخش دکوراسیون داخلی خانه هستند، همه ی شما تقریبا یک یا دو قاب عکس قدیمی به دیوار آویزان شده در خانه دارید که با نگاه کردن به آنها حس خوشایند و دلپذیری به شما دست خواهد داد.

در میان تنوع بالای قاب ها، قاب های سنتی نمای زیباتری دارند که محبوبیت و طرفداران بسیار زیادی را به خودشان جلب کرده اند. یکی از زیباترین نوع قاب های سنتی، قاب های خاتم کاری اصفهان است.  خاتم کاری یکی از هنر های ظریف است که از گذشته تا به الان رواج زیادی داشته است، محصولات خاتم این روز ها در تنوع بسیار بالایی وجود دارند که یکی از آنها، قاب های خاتم کاری هستند.

طرح های قاب خاتم از تنوع بسیار بالایی نیز برخوردارند، قاب های خاتم زیبایی خاصی در خودشان دارند. یکی از انواع طرح های قاب خاتم، قاب خاتم سه گل است که دارای نقش و طرح های زیبایی است و چشم هر بیننده ای را به خود جلب می کند و زینت بخش خانه ی شما هستند. 

یک قاب خاتم کاری سه گل می تواند جلوه زیبایی به اتاق پذیرایی خانه مان بدهد، آن هم قابی که به دست هنرمندان خوش ذوق و با سلیقه طراحی شده باشد و می تواند هر فردی را مجذوب خودش کند، قوی ترین نوع هنر خاتم کاری شهر اصفهان است که عرضه کننده انواع قاب های خاتم کاری با نقش های زیبا است.

خانم کاری یکی از هنر های اصیل شهر اصفهان است که از دیرباز محصولات زیبا و جذاب خاتم کاری مهمان خانه های مردمان هنردوست ایرانی بوده است از محصولات پر استفاده خاتم کاری  میتوان به قاب خاتم کاری، تنگاب خانم کاری، ساعت خاتم کاری، تخت نرد خاتم و غیره اشاره نمود.


قیمت نهایی قاب خاتم کاری اعلا

قیمت نهایی قاب خاتم کاری اعلا قاب های خاتم به نسبت سایر محصولات خاتم کاری قیمت ارزان تری دارد، شما برای اطلاع از آخرین قیمت های محصولات متنوع خاتم به ویژه قیمت قاب خاتم کاری به درگاه سایت ما مراجعه کنید ‌

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *